خبرهای داغ:
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

طلاب برای تقابل با دشمنان فعالیت خود را در فضای مجازی سرعت دهند

مرجع تقلید شیعیان گفت: باید طلاب سخن پیامبر اکرم (ص) در مقابله با دشمنان را سرلوحه تمام‌کارهای خود قرار داده و به فعالیت‌های خود در فضای مجازی سرعت و شتاب بیشتری دهند.
کد خبر: ۸۹۶۶۰۸۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

طلاب برای تقابل با دشمنان فعالیت خود را در فضای مجازی سرعت دهند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی در دیدار با کارگروه مهارتی حوزه‌های علمیه که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اهمیت همگام‌بودن طلبه‌ها با زمان اظهار داشت: امام علی(ع) به مسلمانان سفارش می‌کردند که با جامعه و اجتماع داد و ستد علمی داشته باشید و همگام با علوم روز پیش روید.

وی داد و ستد علمی را عامل نظم و انتظام جامعه دانست و افزود: باید همه فعالیت‌های حوزه در جهت نظم پیدا کردن جامعه و در مسیر علمی برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم همگام با دنیای امروز قدم برداریم.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر کلام امام صادق(ع) بر رعایت‌ شأن و شئون طلبه تصریح کرد: طلبه باید عارف به زمان خود بوده و شأن و شئون خود را مطابق به زمان حفظ کند و با توجه به نیاز جامعه در جهان علم و پژوهش  سرآمد باشد.

وی دنیای امروز را دنیای فضای مجازی و رسانه دانست و گفت: باید همه فعالیت‌های حوزه در فضای مجازی برنامه‌ریزی‌شده و نمی‌توانیم خود را از این دنیا جدا کرده و در این عرصه فعالیت نکنیم.

آیت‌الله علوی گرگانی سخن پیامبر اکرم(ص) را در باب مقابله به‌روز با دشمنان یادآور شد و خاطرنشان کرد: باید طلاب سخن پیامبر اکرم (ص) در مقابله با دشمنان را سرلوحه تمام‌کارهای خود قرار داده و به فعالیت‌های خود در فضای مجازی سرعت و شتاب بیشتری دهند.

وی با سفارش به طلبه‌های حوزه علمیه برای فعالیت در رسانه و فضای مجازی بیان کرد: طلبه‌ها باید سرآمد علوم مختلف در دنیا باشند و از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغ و نشر معارف اسلامی کمال استفاده را ببرند.

ارسال نظرات