خبرهای داغ:
معاون وزیر ورزش و جوانان:

ورزش بانوان نیازمند توجه و نگاه ویژه مسئولان است

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز ورزش بانوان به صورت جدی نیازمند توجه و نگاه ویژه مسئولان به ویژه در سطح استان ها است.
کد خبر: ۸۹۶۶۱۸۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷

ب گزارش خبرگزری بسیج از کرمانشاه, فریبا محمدیان  امروز یکشنبه در دیدار با استاندار کرمانشاه که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بانوان کشور در سطح اول ورزش همپا با مردان پیش می روند و موفقیت های زیادی نیز کسب کرده اند.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز شرایط خوبی برای حضور بانوان ورزشکار در رقابت های مختلف جهانی و بین المللی ایجاد شده و آن ها نیز با موفقیت هایشان پاسخ اعتماد مسئولان را داده اند.

 

محمدیان ادامه داد: در استان کرمانشاه نیز بانوان ورزشکار خوبی در رشته های مختلف داریم که بارها در میادین مختلف پرچم مقدس کشورمان را به اهتزار درآورده اند.

 

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: خوشبختانه استاندار کرمانشاه خود فردی ورزشی هستند و هر جایی که حضور داشته اند برای ورزش و خصوصا ورزش بانوان منشاء خیر بوده اند.

 

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به اینکه حمایت های استاندار کرمانشاه شامل حال بانوان ورزشکار این دیار نیز بشود، گفت: اگر می خواهیم موفقیت های آنان ادامه پیدا کند باید راه راه برایشان هموار کنیم.

 
 
 
 
ارسال نظرات