خبرهای داغ:

برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه 9دی در کنگاور

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کنگاور از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۶۶۳۹۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت‌الاسلام کریم پوریان در جلسه برنامه ریزی حماسه ۹ دی شهرستان کنگاوراظهار داشت: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با سخنرانی ۱۰۰ نفر از شخصیت‌های علمی و فرهنگی از قبیل روحانیون بومی، مستقر و طرح هجرت، اساتید دانشگاه، ائمه جمعه و جماعات در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان کنگاور برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: این مراسم علاوه بر مساجد به صورت متمرکز در شهرستان کنگاور و با حضور انبوه مردم مومن ولایتمدار درمسجد جامع شهرستان برگزار خواهد شد.

 

رئیس تبلیغات اسلامی کنگاور از تمامی اقشار مختلف مردم برای شرکت در این برنامه ها دعوت عمومی کرد و گفت: در این مراسم یکی از خطیبان برجسته علاوه بر تشریح و تحلیل اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور پیرامون اهداف شوم فتنه گران در طراحی این توطئه در سال ۸۸ سخنرانی خواهد کرد.

 

وی از نواخته شدن زنگ بصیرت در مدارس و دانشگاه های این شهرستان خبر داد و افزود: علاوه بر نواخته شدن زنگ بصیرت در مدارس، برگزاری مراسم گفتمان دینی با موضوع ولایت فقیه و بصیرت دینی و انجام مراسم سخنرانی در مساجد شهری و روستایی از دیگر برنامه های فرهنگی در گرامیداشت حماسه ۹ دی است.

 

دبیر ستاد ساماندهی شونات فرهنگی کنگاوردر ادامه گفت: در مراسم گردهمایی مردم کنگاور که در روز ۹دی برگزار خواهد شد، دانشجویان، طلاب، فعالان فرهنگی و مذهبی، بسیجیان و گروه های مختلف در صنف ها و تشکل های مردمی حضور خواهند داشت.

 

وی گفت: این مراسم در روز ۹ دی ماه راس ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۲ همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات