خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گفت:جریان فتنه محصول و برایند اقدام استکباری بود که با استفاده از عناصر نفوذی در لایحه های مدیریتی جمهوری اسلامی اتفاق افتاد.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۷۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، سرتیپ دوم پاسدار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا ظهر امروز در گفتگوی خبری با خبرنگاران به مناسبت یوم الله 9 دی گفت:در سال های قبل از 88 نظام جمهوری اسلامی چنین اقدامات و اتفاقاتی به خود ندیده بود و تمام این مسائل و مشکلات از یک هماهنگی درونی که مبتنی بر راهبردهای دشمن ، هم در حوزه ی تاکتیک و هم در حوزه ی راهبردها بود که فضا را برای جمهوری اسلامی سخت کرد و نظام را در معرض تهدید جدی براندازانه از نوع و جنس دیگر قرار داد.

فرمانده سپاه نینوا در ادامه افزود: زمانی که انتخابات به پایان رسید رمز تقلب گفته می شود و نامزد مورد نظر هم خود را رییس جمهور می داند و از مردم می خواهد که از این آرا صیانت کنند و نتیجه آن چیزی که دشمنان اصلی نظام اسلامی می خواستند شد.

سردار صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: اعلام مواضع رسمی رییس جمهور وقت آمریکا ، رژیم صهیونیستی و کشورهای اتحادیه اروپا و برخی از کشورهای منطقه نشان می دهد که اینها علنا از عوامل فتنه در داخل نظام حمایت کردند و هیچ ابایی هم از اعلام مواضع خود نداشتند و تصور آنها بر این بود که این ظرفیت اهداف 30 ساله ی خیانت استکبار جهانی را محقق خواهد کرد.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: این حرکت از خرداد تا دی سال 88 ادامه داشت و در این فراز و فرود براندازانه استکبار جهانی در حال اقدام بود و در این ایام 8 ماهه به اندازه ی 8 سال دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی ایران هزینه داشت و اعتبار نظام و مردم سالاری دینی به باد استهزاء گرفته شد  و نتیجه حضور مردم که در این سی سال پیروزی انقلاب اسلامی سابقه نداشت که 85 درصد مردم در این انتخابات  حضور داشتند و این شیرینی و لذت و ابهت نظام را از زیر سوال برد.

وی به آسیب های فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران تقویت شد تعداد زیادی شهید و جانباز و زخمی تقدیم انقلاب شد و مردم بی گناه در این بین کشته شدند و خسارت های زیادی به زیر ساخت های نظام وارد شد.

صادقی افزود: ابعاد این اتفاق باید با دقت نظر و با یک جدیت برای مردم تبیین شود که جریان فتنه 88 تبادل و رویارویی دو جریان فکری و سیاسی نبود و نباید به این سطح تقلیل یابد.

به گفته ی وی ؛ جریان فتنه محصول و برایند اقدام استکباری بود که با استفاده از عناصر نفوذی در لایحه های مدیریتی جمهوری اسلامی اتفاق افتاد.

سردار صادقی در ادامه افزود : به فضل الهی و دقت نظر و بصیرت حضرت آقا و نیروهای وفادار به نظام و انقلاب تهدید این چنین مدرن و پیچیده و موثر برای یک براندازی در نظام جمهوری اسلامی تبدیل به فرصت شد.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: ما در 8 ماهه جریان فتنه به اندازه ی 8 سال ، عوامل علمی و راهبردی و اصول مبانی و تکنیک و تاکتیک های مبارزه با فتنه های مدرن  را آموختیم و مجموعه ی سپاه و بسیج با پیش بینی که از قبل داشت گردان های ضد اختشاش را راه اندازی کرد و نیروهای بسیجی با لباس ضد اختشاش توان سازمان بسیج را برای مقابله جدی با عناصر فتنه به رخ فتنه گران کشیدند و این نشان داد که ما در برآورد هایمان درست عمل کرده و ظرفیت های نفوذ دشمن را کاملا شناسایی کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها