خبرهای داغ:
سردار صادقی:

در فتنه 88 محصول خون شهدا و ملت متدین ایران به بازی گرفته شد

فرمانده سپاه نینوا گفت: در سال 88 هیچ اثر خاصی از تقلب یا خیانت در آراء مردم نبود و این اعتبار ارزشمند که محصول خون شهداء و مردم متدین بود در انتخابات به بازی گرفته شد.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۷۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا صبح امروز در نشست خبری که بمناسبت یوم الله 9 دی با حضور خبرنگاران برگزار شد گفت :در سال 88 انقلاب اسلامی با پیچیده ترین و مهمترین تهدید براندازانه نظام مواجه شد.

وی افزود: دشمن با توجه به تجربه های فراوان در کودتاهای مخملی نظیر اکراین و گرجستان به این فکر افتاد که از ظرفیت مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی که یکی از فرصت های مغتنم و استوانه های استوار انقلاب اسلامی است در جهت براندازی استفاده وهدف گذاری بکند.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه در انقلاب های مخملی ، بستر این حرکات براندازانه انتخابات است اشاره کرد و بیان داشت:دشمن در انتخابات سال 88 از سال های قبل برنامه ریزی کرد و عناصر غیرفعال جمهوری اسلامی را در این عرصه فعال کرد.

صادقی تصریح کرد: در جریان فتنه ظرفیت های فضای مجازی فعال شد و سناریوی آغاز این حرکت براندازانه هم با رمز تقلب کلید خورد و این مقدماتی بود که دشمن برای اهداف خود طراحی کرد.

وی گفت: حضرت آقا در اول فروردین سال 88 به همه ی عناصر و عوامل انتخابات و نامزدها تذکر داد که اقداماتی دقیق از سوی دشمن برای زدن ساختار اصلی نظام جمهوری اسلامی با ظرفیت انتخابات طراحی شده است.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه انقلاب اسلامی در 30 سال پیروزی خود چندین انتخابات برگزار کرده است افزود: در سال 88 هیچ اثر خاصی از تقلب یا خیانت در آراء مردم نبود و این اعتبار ارزشمند که محصول خون شهداء و مردم متدین بود در انتخابات به بازی گرفته شد.

صادقی بیان کرد: ؛ منابع اعتباری این موضوع هم حدود 300 میلیارد تومان توسط امریکا و انگلیس رسما اعلام شد ، در این چرخه با پشتیبانی های لازم قرار گرفت و این حرکت شروع شد.

وی تصریح کرد: بعضی از مسئولین وقت جمهوری اسلامی در رده های بالا متاسفانه ظرفیت با سابقه ی خود را در این جریان به بازی گرفتند که حتی همسر یکی از این مسئولین در زمان رای گیری گفت اگر شخص مورد نظر ما رای نیاورد قطعا تقلب شده و مردم به خیابان ها بریزند.

مراقب باشیم که فتنه به درستی تبیین شود

این مقام مسئول گفت : باید مراقب باشیم که فتنه به درستی تبیین شود و باید بین جریان اصلاحات و جریان فتنه تفکیک قائل شویم هر چند که افرادی زیادی از این جریان در فتنه 88 حضور داشتند ، اگر 9 دی سیاسی و یک تقابل درون جناحی تبدیل شود نتیجه اش این می شود که آموزش و پرورش روز امتحانات را 9 دیماه اعلام می کند لذا باید طوری باشد که فتنه به یک حزب سیاسی و تقابل دو جناح تنزل داده نشود و ماهیت اصلی فتنه که دشمنی با جمهوری اسلامی است تبیین شود .

سردار صادقی بیان کرد : اگر کار تبیینی خوب انجام دهیم و منشا اصلی و لایه های اصلی فتنه را واکاوی نماییم مردم خودبخود متوجه عمق آن می شوند و باید حاکمیت نسبت به فتنه موضع قوی و جدی داشته باشد و کاری کنیم که جریان خودی انقلاب اسلامی در معرض تهدیدات دشمن قرار نگیرد و تبدیل به عامل آنها نشود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها