خبرهای داغ:
در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم مطرح شد

ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی قم برای خدمت به زائرین در ایام رحلت حضرت معصومه(س)

در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان برای خدمت رسانی به زائرین در ایام رحلت حضرت معصومه(س) تاکید شد.
کد خبر: ۸۹۶۷۱۶۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم ظهر امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری قم برگزار شد.

محسن اوروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم در ابتدای این جلسه با اشاره به آمادگی نیروهای امدادی استان برای خدمت رسانی در ایام رحلت حضرت معصومه(س) اظهار کرد: نیروهای اورژانس و آتش نشانی در این ایام برای خدمت رسانی به زائرین و مجاورین حرم حضرت معصومه(س) آمادگی دارند.

احمد حاجی زاده معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران در ادامه این جلسه گفت: باید مراسم‌های عزاداری رحلت حضرت معصومه(س) به صورت باشکوه در شهر قم برگزار شود و در تمامی نقاط این شهر در آن مناسبت شاهد برگزاری مراسم‌های عزاداری باشیم.

یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در بخش دیگری از جلسه در خصوص نقش دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مناسبت‌ها در استان تصریح کرد: این دستگاه‌ها هماهنگ کننده فعالیت‌های مردمی هستند، در ستاد تسهیلات زائرین به دنبال رفع مشکلات مردم هستیم، ایام رحلت حضرت معصومه(س) در آخر هفته است و به همین دلیل شاهد حضور گسترده زائرین در شهر قم در آن ایام خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: نباید اقلام و خدمات در ایام رحلت حضرت معصومه(س) در استان قم گران شود، باید به دنبال حل مشکل اورژانس در اطراف حرم حضرت معصومه(س) باشیم تا در صورتی که اتفاق خاصی بیفتد، مشکلی برای امدادرسانی وجود نداشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد بهشتی مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در بخش پایانی جلسه گفت: این آستان برنامه‌های ویژه ای را برای سالروز رحلت حضرت معصومه(س) دارد، در روز رحلت حضرت معصومه(س) ساعت 9 صبح دسته عزاداری از میدان میر به سمت حرم حضرت معصومه(س) حرکت خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روز رحلت حضرت معصومه(س) شاهد حرکت دسته عزاداری زائرین آذری زبان در شهر قم خواهیم بود.

ارسال نظرات