خبرهای داغ:
معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد

راه اندازی مرکز توسعه تحقیقات بالینی در بیمارستان حضرت معصومه(س)

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مرکز توسعه تحقیقات بالینی اکنون در بیمارستان شهید بهشتی فعال است و، در بیمارستان حضرت معصومه(س) هم شاهد راه اندازی این مرکز هستیم.
کد خبر: ۸۹۶۷۲۳۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین ثقفی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به مراکز تحقیقاتی این دانشگاه اظهار کرد: با راه اندازی مرکز تحقیقاتی آلاینده‌های محیطی در شهر قم موافقت شده است، همچنین برای تاسیس مراکز تحقیقاتی گوارش و کبد، سلولی و مولکولی و سلامت نیز موافقت‌های اصولی را گرفتیم.

وی ادامه داد: مرکز تحقیقات علوم اعصاب در شهر قم در آستانه اخذ موافقت است، همچنین مرکز توسعه تحقیقات بالینی اکنون در بیمارستان شهید بهشتی فعال است و در بیمارستان حضرت معصومه(س) هم شاهد راه اندازی این مرکز بودیم.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در این معاونت برای حمایت از پژوهشگران اقداماتی همچون خرید کتاب‌های مورد نیاز، تقویت کتابخانه‌ها، توانمندسازی و تقویت نشریات دانشگاه، نهادینه سازی اخلاق در پژوهش و تلاش برای تسریع فرآیند پایان نامه‌های دانشجویی و طرح‌های تحقیقاتی را انجام دادیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مورد تاکید مدیران دانشگاه علوم پزشکی قم در مساله پژوهش جلب مشارکت و استفاده از توان اعضای هیأت علمی، نخبگان و دانشجویان است.

ارسال نظرات