خبرهای داغ:
همراه با پیشکسوتان عرصه جهاد با جنگ نرم /5

در فتنه 88 ؛ ولایت کشور را نجات داد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه فتنه 88 ؛ ولایت کشور را نجات داد، گفت: در فتنه 88خیلی از خواص در میدان دشمن بر علیه نظام کار کردند وحتی با گذشت هشت سال از فتنه هنوز از ملت و نظام عذرخواهی نکرده اند.
کد خبر: ۸۹۶۷۴۵۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

غلامرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با گرامی داشت نهم دی ماه اظهارداشت: هفته بصیرت از دوم تا نهم دی ما ه نام گذاری شده است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: مردم در نهم دی ماه موجب حرکت عظیم و حادثه بسیار بزرگ شدند و این حرکت سبب شد تا نظام اسلامی را تثبیت کنند.


وی ادامه داد: مردم در نهم دی ماه ثابت کردند که حامی نظام وهمیشه پشت سر ولایت حرکت می کنند و به دشمن اجازه رسیدن به اهداف پلید خود را هیچ گاه نخواهند داد.


مردم سربازان پا در رکاب ولایت هستند


فلاحی با اشاره به اینکه مردم سربازان پا در رکاب ولایت هستند، افزود: امام خامنه ایی(حفظه الله) در راستای حرکت عظیم نهم دی ماه می فرمایند" نهم دی ماه سال 88حادثه‌ی کوچکی نیست. این حادثه، شبیه حوادث اول انقلاب است.

این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته شود"

 

وی با بیان اینکه فتنه 88 با هدف براندازی نظام بود، عنوان کرد: در فتنه 88 بی بصیرتی خیلی از خواص بخصوص سران فتنه در آنها راستای اهداف دشمن حرکت کردند.


فتنه 88 بسیارسنگین و خسارت بار هم برای کشور در داخل و هم در عرصه بین الملل بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به اینکه هشت ماه از انتخابات تا نهم دی ماه طول کشید، گفت: فتنه 88 بسیارسنگین و خسارت بار هم برای کشور در داخل و هم در عرصه بین الملل بود.


وی فتنه 88 را از اقدامات دشمن وبرگرفته از کم بصیرتی و غفلت مسئولین دانست و افزود: دشمن هیچ گاه دست از دشمنی بر نمی دارد و در صدد بین بردن نظام اسلامی است اما به یاری خدا و رهبری امام خامنه ایی و هوشیاری مردم که هیچ گاه موفق نخواهد بود.

فلاحی با تاکید براینکه هم مسئولین و هم مردم باید بیدار باشندو از دشمن غفلت نکنند، متذکرشد: وحدت قوی، حرکت در پشت سر ولایت، شناسایی اهداف دشمن و دشمن شناسی ازمولفه هایی است که باید به آن توجه کنیم.


وی با بیان اینکه باید با شناسایی افکار پلید دشمن راه های مقابله با آن را بدانیم، گفت: امام خامنه ایی(حفظه الله) در سخنانشان تاکید دارند:" باید حواسمان را جمع کنیم بفهمیم که اگر ما در درون نظام خواب برویم جبهه دشمن معلوم نیست دشمن در پشت سنگرخودش معلوم نیست خواب باشداو بیدار است او بیدار است و بر علیه ما توطئه خواهد کردبه نظر من فتنه 88 هم همین بود برای ما یک زنگ بود یک زنگ بیدار باش"

جریان های خودی نقش بسیاری در فتنه 88داشتند


فرمانده سپاه بیرجندبا اشاره به نقش جریانهای نفوذی و خودی در فتنه 88اشاره کرد و افزود: باید مراقب نفوذ غربی و جریانی باشیم که در ارکانهای نظام نفوذ پیدا نکنند.


وی تاکید کرد: در فتنه 88خیلی از خواص در میدان دشمن بر علیه نظام کار کردند هنوز بعد از 8سال هنوز از ملت و نظام اسلامی عذرخواهی نکرده اند لذا مسئولین باید مراقب نفوذ دشمن باشند.


فلاحی عنوان کرد:ما در فتنه 88 حدود 17 الی 23 شهید را تقدیم انقلاب کرده اییم.
ولایت چراغ انقلاب و هدایت گر نظام اسلامی است


وی با اشاره به نقش ولایت و ولایت مداری مردم در طول انقلاب اسلامی بخصوص در نهم دی ماه 88، افزود: امام خامنه ایی(حفظه الله) اشراف کامل به مسائل دارند و هشدار ها را به موقع به مردم و مسئولین می دهند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با تاکید براینکه ولایت چراغ انقلاب و هدایت گر نظام اسلامی است، عنوان کرد: ولایت فقیه ادامه دهند راه رسول الله و اهل بیت(ع) است.


وی ادامه داد: درخیلی از کشور ها که از وجود ولایت بی بهره هستند موفق هم نیستند.


فلاحی با اشاره به اینکه در سایه هدایت های امام عصر(عج) و امام خمینی(ره) و رهبری امام خامنه ایی که توانسته اییم در برابر دشمن پیروز شویم، عنوان کرد: اگر از ابتدای انقلاب ولایت در کشورنبود معلوم نبود چه توطئه هایی توسط دشمنان بر سر نظام اسلامی می آمد.


وی با تاکید براینکه در فتنه 88 ؛ ولایت کشور را نجات داد، گفت: هشدار های به موقع و ولایت مداری مردم موجب شد که در نهم دی ماه مردم به میدان آمدند و در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کردند.


وی بصیرت، دشمن شناسی، خواب نرفتن در مقابل دشمن، شناخت راه های مکر ها و حیله های دشمن توجه به درون و ظرفیت های داخلی کشور را از راه های مقابله با نفوذ دشمن دانست.


فلاحی متذکرشد: امید به دشمنان نباید نداشته باشیم امریکا دشمن سر سخت نظام اسلامی است و کمتر از نابودی نظام اسلامی فکر نمی کند وباید به رهنود ها و دغدغه های امام خامنه ایی(حفظه الله) توسط مردم و مسئولین توجه شود.


جنگ فرهنگی؛ مهمترین جنگ دشمن بر علیه نظام است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه باید مراقب جنگ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دشمن بر علیه نظام باشیم، گفت: جنگ فرهنگی؛ مهمترین جنگ دشمن بر علیه نظام است .


وی ادامه داد: باید در داخل کشور سبک زندگی اسلامی را جدی بگیریم به جوانان و دانشگاه ها توجه کنیم.


مسئولین به سیاست های اقتصاد مقاومتی توجه کنند


فلاحی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن افزود: باید به محور ها و سیاست های اقتصاد مقاومتی که به وسیله امام خامنه ایی ابلاغ شده است توسط مسئولین و دست اندرکاران جدی گرفته شود.


تولیدات داخلی موجب اشتعال پایدار در کشور است


وی با بیان اینکه استفاده از تولیدات داخلی موجب اشتغال پایدار می شود، بیان داشت: در عرصه سیاسی باید انتخاب درست و اصلح داشته باشیم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجندعنوان کرد: باید از در گیرهای جناحی ومنازعات سیاسی در کشور جلوگیری کنیم .

گاهی در منازعات سیاسی اصول از بین می رود


وی ادامه داد: گاهی در منازعات سیاسی اصول از بین می رود شعار اصلی ما در نظام باید استقلال آزادی و جمهوری اسلامی باشد.


فلاحی با اشاره به اینکه گاهی باید از دشمنان الگو بگیریم که بر اصول سیاسی خود تاکید دارند، گفت: ما باید خیلی قوی تر ازدشمن باشیم آنها باید از ما درس بگیرند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند تاکید کرد: جناح ها باید اعتقاد راسخ به اصول و نظام اسلامی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها