خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص):

شهدا از افتخارات بی نظیر انقلاب اسلامی هستند

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه عزت و اعتلای امروز نظام و ملت ایران اسلامی را مدیون شهدای والا مقام دانست و گفت: شهدا برای ما افتخاری بی نظیر هستند.
کد خبر: ۸۹۶۷۴۶۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب با خانواده شهید ولی محمد پرهوده در گیلانغرب دیدارکردند.

 

سرهنگ مرتضی مرادی در این دیدار شهدا را مایه عزت و آبروی نظام و ملت خواند و اظهار داشت:  فرزندان شهر مقاوم و غیرتمند گیلانغرب  در 8 سال دفاع مقدس رشادتهای بی نظیری را از خود نشان دادند و البته شهامت و مقاومت این دیار را جوانانی متعهد و انقلابی چون شهید خوشروانها و شهید ولی  محمد پرهوده ها رقم زدند.

 

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج خدمتگزار خانواده معظم شهدا هستند، تصریح کرد: شهدا از افتخارات بی نظیر انقلاب اسلامی و ملت ما هستند چرا که موهبت الهی و معنویت شهدا انقلاب و نظام ما را بیمه کرده است.

 

مرادی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی و فرزندان مقاومت به تاسی از فرهنگ مقاومت و آزاد اندیشی که منشعب از آرمانهای انقلاب اسلامی است در جهان خط مقاومتی  آزاد منشانه  و اسلامی  را در پیش گرفته اند که استکبار و طاغوتهای زمانه را در حیرت و هراس فرو برده است.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) پرچمداران خط مقاومت در بلاد اسلامی را ادامه دهندگان راه شهدا  دانست و تصریح کرد: شهدا آینده نظام، انقلاب، عزت و آبروی ملت را برای همیشه بیمه کردند.

 

در این دیدار همچنین فرمانده سپاه گیلانغرب ضمن ارج نهادن به جایگاه و مقام شهید و تکریم خانواده شهدای گرانقدر از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران تجلیل کرد.

 

سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی خدمت به خانواده شهدا را مایه افتخار خواند و گفت: اهتمام و تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران است.

 
ارسال نظرات