خبرهای داغ:
سید علی طاهری در جمع اساتید بسیجی ؛

اشتباه ما این است که در مقابل جریان فتنه سکوت می کنیم و بی تفاوت از کنار آنها می گذریم

سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در همایش پایان فریب و در جمع اساتید بسیجی گفت: با گذشت قریب به 9 سال امام خامنه ای همچنان به فتنه 88 اشاره دارد و بر روی آن در سخنرانی های خود با اصرار می ورزد آن هم توسط فردی مثل مقام معظم رهبری که بر روی کلمه و کلمه ی فرموده های خود فکر و اندیشه دارند و همیشه در فرمود های ایشان مباحث جدیدی مطرح می شود.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۳۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و سخنران پایانی همایش پایان فریب در جمع اساتید بسیجی گفت: با گذشت قریب به 9 سال امام خامنه ای همچنان به فتنه 88 اشاره دارد و بر روی آن در سخنرانی های خود با اصرار می ورزد آن هم توسط فردی مثل مقام معظم رهبری که بر روی کلمه و کلمه ی فرموده های خود فکر و اندیشه دارند و همیشه در فرمود های ایشان مباحث جدیدی مطرح می شود.

وی افزود: پوستری توسط سایت مقام معظم رهبری  با موضوع 22 گناه نا بخشودنی از سخنان ایشان فقط در سالهای 88 تا 92 را جمع آوری و طراحی شده  و در همان سال 92 مشخص شد که هدف از طراحی این پوستر با توجه به اتفاقات آن سال چه بود.

طاهری با بیان اینکه ما در اینجا جمع نشده ایم که از کروبی و میرحسین گله کنیم خاطر نشان کرد: رویه ی اینها در آن سال ها کاملا واضح و مشخص بود و  اینها سرباز دشمن شده بودند و گله ی اصلی ما از افرادی است که خود را در لباس دوست جا زده اند و همچنان مسئله ی فتنه را نپذیرفته و حتی از آن حمایت می کنند.

رئیس دانشگاه آزاد شهرستان گرگان تصریح کرد: در کجای دنیا می بینید ، کسانی علیه امنیت و استقلال نظام فعالیت کنند و همچنان در مناصب مختلف حضور داشته باشند اما در کشور ما کسانی هستند که در فتنه 88 در جهت براندازی نظام کار کردند و در چند سال بعد و در حال حاضر به عناوین بالایی مسئولیتی رسیدند.

وی به اعترافات یکی از فتنه گران بعد از دستگیری اشاره کرد و گفت: در آن سال گفته شد ما بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردیم و فقط کافی بود که مقام  معظم رهبری یک قدم عقب نشینی کند ، قطعا ما انتخابات را مجدد برگزار می کردیم.

طاهری در ادامه افزود: هدف شوم دشمن و عمال آنها در برگزاری مجدد انتخابات ، زیر سوال بردن مسئولین برگزاری اعم از وزارت کشور و شورای نگهبان بود و میخواستند انتخاباتی با تائیدیه سازمان ملل و سازمان های بین  المللی برگزار کنند که با این کار یکی از ارکان نظام یعنی اسقلال سیاسی کشور از بین می رفت و یک به یک یه سراغ دیگر ارکان نظام می رفتند و کاری که با مصر در طی یک سال انجام دادند با کشور ما در عرض چند ماه انجام میشد.

رئیس دانشگاه آزاد گرگان در پایان گفت :اشتباه ما این است که در مقابل جریان فتنه سکوت می کنیم و بی تفاوت از کنار آنها می گذریم که این سکوت خود جزء آسیب ها است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها