فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران اراک:

ملت ایران در حماسه 9 دی تمام توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کرد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران اراک گفت: مردم در حماسه 9 دی تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرد و به جای خنده، اشک حسرت بر چهره استکبار نشاند و در برابر آن ناتوانی، سربلندی را برای انقلاب اسلامی و کشور ایران به همراه داشت.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۵۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

پاسدار صابر حیدری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران سپاه ناحیه اراک در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص فتنه ۸۸ گفت: حماسه‌ی نهم دی ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی مردم ایران بوده و حضور مردم به برچیده شدن بساط چندین ماهه‌ فتنه‌ نظام سلطه و عوامل داخلی منجر شد.

وی افزود: مردم در حماسه 9 دی تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرد و به جای خنده، اشک حسرت بر چهره استکبار نشاند و در برابر آن ناتوانی، سربلندی را برای انقلاب اسلامی و کشور ایران به همراه داشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: در روز 9 دی ملت ما نشان داد که غیرت دینی دارد و خون حسینی در رگ‌های این ملت و این مردم جاری است و این مردم نخواهند گذاشت که امام‌شان، رهبر و مقتدایشان تنها بماند.

پاسدار حیدری با تاکید بر اینکه ملت ایران در مقاطع مختلف برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به میدان آمده‌اند، گفت: در 9 دی ماه سال 88 مردم ایران به میدان آمدند و حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام کردند.

وی افزود: امت اسلامی ثابت کرده‌اند که هر جا و در هر زمانی که دشمن بخواهد علیه این انقلاب مردمی و اسلامی توططئه‌چینی کند سیلی محکمی از صاحبان اصلی این نظام و انقلاب خواهند خورد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: به مناسبت حماسه   9دی به همت این حوزه مقاومت نشست روشنگری با حضورسردار پاسدار علیزاده کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه افسری علویان در مورخ 1396/10/08 مسجد 14  معصوم شهرک قائم اراک همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات