امام جمعه تفرش:

پیام 9 دی بصیرت‌افزایی در جامعه است

امام جمعه تفرش پیام 9 دی را بصیرت‌افزایی دانست و گفت: چه فتنه‌هایی که در طول تاریخ به دنبال تجمل‌پرستی، شبهه‌افکنی، نادانی و جهالت برخی از شخصیت‌های جامعه و عدم اقدام به موقع افراد رخ داده است.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۴۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام نعمت‌اله خدامی امام جمعه تفرش در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹دی که در مسجد جامع شهرک امام‌خمینی(ره) تفرش برگزار شد، با اشاره به فتنه 88 گفت: در فتنه 88 که نوعی جنگ نرم و رسانه‌ای علیه نظام اسلامی بود سران فتنه، عده‌ای از افراد را به خیابان‌ها آورند تا آشوب‌های خیابانی و خسارات عمومی ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران برای رسیدن به هدف خود به هر روشی متوسل شدند، گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که دشمنان در فتنه 88 انجام دادند و ظرفیت برخی از رسانه‌های داخلی را در جهت سیاست‌های خود به کار گرفتند به طوری که این رسانه‌ها آب به آسیاب دشمن می‌ریختند.

امام جمعه تفرش تصریح کرد: فتنه 88 یک انقلاب رنگی و از جمله مدل کودتاهای مخلمینی بود که پیش از ایران در کشورهایی نظیر گرجستان تجربه شده بود و تصور دشمن این بود که می‌تواند در ایران نیز با اجرای آن به اهداف خود که براندازی نظام اسلامی بود دست پیدا کند.

حجت‌الاسلام خدامی با یادآوری این موضوع که در فتنه 88، سران فتنه می‌خواستند از طریق انجام اقدامات غیرقانونی و اغتشاش، نظام را مجبور به ابطال انتخابات کنند، گفت: برخی از خواص در فتنه 88 مردود شدند و موضع درست و اقدام به موقع انجام ندادند. همین افراد با اتصال به بیگانگان، حق را پنهان، ذلیل و خوار کردند.

وی افزود: با وجود اینکه سران فتنه، هیچ سندی برای اثبات مسئله تقلب در انتخابات نداشتند ولی از موضع نادرست و ناحق خود کوتاه نیامدند و تا امروز هم با گذشت سال‌ها از ملت ایران عذرخواهی نکرده‌اند.

امام جمعه تفرش پیام 9 دی را بصیرت‌افزایی دانست و گفت: در طول تاریخ فتنه‌های متفاوتی با اهداف خاص رخ داده است، چه فتنه‌هایی که در طول تاریخ به دنبال تجمل‌پرستی، شبهه‌افکنی، نادانی و جهالت برخی از شخصیت‌های جامعه و عدم اقدام به موقع افراد رخ داده است.

حجت‌الاسلام خدامی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی با حداکثر رأفت قرآنی و رحمانی با سران فتنه رفتار کرد، اما با این وجود، به دلیل اختلافات و بی‌بصیرتی، سران فتنه و هواداران آنها، ارزش‌ها به فراموشی سپرده شد و این افراد دست به اقدامات نادرست زدند.

وی حماسه 9 دی را مدل ماندگاری از بصیرت و اقدام به موقع ملت ایران دانست و گفت: به برکت ۹ دی، ملت ایران به بلوغ سیاسی و اجتماعی رسید، مرزها جداسازی شد؛ و اگر در سال ۸۸، روشنگری‌ها و هدایت‌های دلسوزانه رهبر معظم انقلاب وجود نداشت، امروز کشور چند کفن پوسانده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات