مسئول علمی پژوهشی سپاه روح‌الله استان مرکزی:

جریان فتنه ملعبه دست استکبار جهانی برای متوقف کردن حرکت انقلاب اسلامی بود

مسئول علمی پژوهشی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: جریان فتنه ابزار و ملعبه دست استکبار جهانی برای متوقف کردن حرکت انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۵۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجتبی صدیقی مسئول علمی پژوهشی سپاه روح‌الله استان مرکزی؛ در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی 88 که با همت حوزه‌های مقاومت بسیج فهمیده 4 و کوثر7 اراک برگزار شد در جمع خانواده‌های با تاکید بر اینکه گمان نکنیم فتنه مختص به سال 88 بوده و در همان سال به پایان رسیده استف گفت: کشور ما هر ساله و هر روزه با انواع تهدیدها و فتنه روبه‌رو است.

وی افزود: ما باید با افزایش هوشیاری و بصیرت با این فتنه‌ها مقابله کنیم تا همچون سال 88 از تمام پیچ‌های تاریخی به سلامتی عبور کرده و سربلند بیرون بیاییم.

مسئول علمی پژوهشی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: انواع فتنه‌های آخر الزمان از قبیل فضای مجازی، اعتیاد، فقر اقتصادی، فساد، فحشا و غیره جوانان و نوجوانان ما را تهدید می کند که اگر هوشیار نباشیم و به موقع اقدام نکنیم ضربه‌های سخت و جبران ناپذیری خواهیم خورد.

صدیقی هوشیاری و بصیرت تمام اقشار جامعه در برابر فتنه‌های دشمنان را امری ضروری دانست و گفت: باید در همه زمان‌ها آماده مقابله با توطئه‌های دشمنان بود و 9 دی‌ماه یادآور روز رویارویی انقلاب اسلامی با جریان استکبار جهانی است.

وی افزود: جریان فتنه ابزار و ملعبه دست استکبار جهانی برای متوقف کردن حرکت انقلاب اسلامی بود، اما خوشبختانه حماسه نهم دی که منتج به حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در صحنه شد، این جریان را در نطفه خفه کرد و اجازه نداد کوچک‌ترین ضربه‌ای به نظام وارد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات