خبرهای داغ:
آیت‌الله حیدری:

طومار فتنه‌گران ۸۸ روز ۹ دی درهم پیچیده شد

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به راهپیمایی ملت ایران در ۹ دی گفت: در ۹ دی ماه طومار فتنه ۸۸ در هم پیچیده و جریان حق بر باطل پیروز شد و باید این روز مهم را گرامی بداریم و هیچ‌گاه فراموش نشود.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۸۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله محسن حیدری با اشاره به فرارسیدن 9 دی ماه و اهمیت آن در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: 9 دی ماه یکی از مصادیق ایام‌الله است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه روزهای بزرگی در تاریخ وجود دارد که ماندگار هستند، افزود: ایام‌الله روزهایی هستند که مردم به لطف اراده حق بر جریان باطل پیروز شده و جریان باطل درهم شکسته و نابود می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: قرآن کریم پیروزی حضرت موسی (ع) بر فرمون را به‌عنوان یوم‌الله یاد کرده است، در اسلام ایام‌الله بزرگی داشتیم که فتح مکه و ظهور امام زمان (عج) از جمله آن‌ها هستند.

استاد حوزه علمیه گفت: در انقلاب اسلامی 22 بهمن ماه یکی از روزهایی است که به‌عنوان یوم‌الله شناخته می‌شود چون در این روز بزرگ طومار رژیم شاهنشاهی در هم پیچیده و حکومت شاه نابود شد.

آیت‌الله حیدری با اشاره به راهپیمایی میلیونی ملت ایران در 9 دی خاطرنشان کرد: در 9 دی ماه طومار فتنه 88 درهم پیچیده شد و جریان حق بر باطل پیروز شد و باید این روز مهم را گرامی بداریم و هیچ گاه فراموش نشود.

ارسال نظرات