خبرهای داغ:
سازمان بسیج جامعه زنان گلستان طی بیانیه ای اعلام کرد:9 دی به معنای واقعی کلمه ، نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی بود و حضور چشمگیر زنان در این حماسه بزرگ ، همچون همه صحنه های پرشور انقلاب اسلامی نشانگر ولایت مداری و بصیرت زینبی آنان است .
کد خبر: ۸۹۶۸۴۲۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان متن بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان گلستان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران که ثمره خون پاک هزاران شهید والا مقام است ، در طول چهار دهه که از عمر آن می گذرد ، شاهد فراز و نشیب های مختلف و انواع دشمنی ها و کینه ورزیها و فتنه گریها بوده است اما تاریخ انقلاب اسلامی ، شاهد بر این مدعاست که مردم ایران از همه این فراز و نشیب ها به سلامت عبور کرده و با اطاعت کامل از ولی امر خود ، بارها و بارها دشمنان این نظام مقدس را مایوس کرده اند .

نهم دی ماه سال 88 یک روز تاریخی و یک روز تاریخ ساز در تقویم پر شکوه انقلاب ماست در این روز بزرگ اوج بصیرت و غیرت دینی و انقلابی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایتادگی در حفظ آرمان های انقلاب ، کم نظیر و مثال زدنی است و ما شاهد نمایشی قدرتمند از عشق و شور و شعور امت ایران اسلامی و تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب بودیم

در فتنه 88 ، همه دشمنان نظام پای کار آمدند . آمریکا ، انگلیس ، منافقین ريا، قدرتهای غربی ، سلطنت طلب ها و حتی ارازل و اوباش ... آنها انتخابات ریاست جمهوری دهم را وسیله نقشه شوم خود قرار داده و سعی در به چالش کشیدن نظام از طریق عملیات روانی و جنگ رسانه ای نمودند بلکه بتوانند باورهای ذهنی مردم را تغییر   داده و نقشه شوم خود که همان براندازی نظام بود را به اجرا در آوردند . اما با یاری خداوند منان و هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالی ) راه به جایی نبرده و نقشه هایشان نقش بر آب شد .

مردم بنا به فرموده مقام معظم رهبری ، در روز نهم دی ، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد . مردم توانستند روشنگری ، فتنه را خاموش کنند .

9 دی  به معنای واقعی کلمه ، نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی بود و حضور چشمگیر زنان در این حماسه بزرگ ، همچون همه صحنه های پرشور انقلاب اسلامی نشانگر ولایت مداری و بصیرت زینبی آنان است .

بسیج جامعه زنان استان گلستان ، ضمن گرامیداشت حرکت عظیم مردمی در حماسه آفرینی (( نهم دی ماه )) از همه بانوان بصیر و انقلابی تقاضا دارد با حضور گسترده خود در مراسم ویزه برنامه های این روز با شکوه ريا، بار دیگر رسالت دینی و انقلابی خود را انجام داده و به جهانیان نشان دهند که زن مسلمان ایرانی با پیروی از حضرت فاطمه زهرا (س)و حضرت زینب کبری (س)د، پیرو خط ولایت بوده و همواره در مسیر حفظ آرمانها و ارز شهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می دارد .

در پایان خاطر نشان می سازد که ما ضمن محکوم کردن فتنه  88و بیزاری و انزجار از همه کسانی که در این فتنه نقش داشتند ، اعلام می کنم همیشه و در همه حال و همچون گذشته تنها رهگشای امور کشور را ، منویات مقام معظم رهبری دانسته و همگان را به حرکت در حول محور ولایت دعوت می نماییم .

سازمان بسیج جامعه زنان گلستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها