خبرهای داغ:
سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان طی بیانیه ای اعلام کرد:
سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان اعلام کرد: تغییر در ماهیت نظام اسلامی وبراندازی نظام با سردادن شعار جمهوری ایرانی حذف ولایت فقیه ازاهداف فتنه گران بود که بادرایت رهبر معظم انقلاب و نقش بصیرت گونه مردم نقشه انها خنثی شد‌.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۵۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستانٰ متن بیانیه به شرح ذیل است:

تغییر در ماهیت نظام اسلامی وبراندازی نظام با سردادن شعار جمهوری ایرانی حذف ولایت فقیه ازاهداف فتنه گران بود که بادرایت رهبر معظم انقلاب و نقش بصیرت گونه مردم نقشه انها خنثی شد‌.

فتنه۸۸یک حرکت سازماندهی شده ضد نظام ودین وبرآمده از اداره دشمن فتنه گری وایجاد توطئه برای نظام است.فتنه جهانی به سرکردگی آمریکاو انگلیس بود.کار دشمن فتنه گری وایجاد توطئه برای نظام است.فتنه وقتی ازبین می رود که مردم اجازه خودنمایی ب فتنه گر ندهند. ملت فهیم و بابصیریت ما بارهبری اگاهانه امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)همواره به این موفقیت وپیروزی دست یافته است.

حماسه ۹دی امتحان بزرگی بود که مردم انقلابی بابصیرت،آگاهی و دشمن شناسی به موقع با افتخار از آن خارج شدند وکسانی که نفاق در دل داشتند،در پیشگاه مردم رسواشدند.درمدت۴۰سال گذشته اتحاد و انسجام ملی،رمز پیروزی وموفقیت نظام اسلامی بود که به برکت ولایت حاصل شده است.

بزرگداشت یوم ا... ۹دی،فرصتی است برای انکه ابعاد چندگانه این حماسه بزرگ را برای ملت ونسل جوان نوجوانی کنیم تا عبرتی برای آینده باشدودشمن نتواند باایجاد تفرقه و اختلاف،نقشه های خود را عملی کند. مابسیجیان و سفید جامگان عرصه سلامت دوشادوش ملت بزرگ و بصیرت ایرانی اسلامی.علیرغم مشکلات گوناگون داخلی وخاجی؛هیچگاه اجازه نخواهیم اجازه نخواهیم داد استکبار جهانی و ابستگان داخلی آنان بابه راه انداختن ترفندها و فتنه های جدید در انسجام ملت و نظام اسلامی خللی ایجاد نمایند.

تارسیدن به سرمنزل مقصود، باتمام توان ودر تبعیت از ولایت تا انقلاب جهانی امام عصر(عج)استوار خواهیم ماند.

والسلام علی عبادا۰۰۰الصالحین

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان دیماه ۱۳۹۶

ارسال نظرات
پر بیننده ها