خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سنقروکلیایی:

حماسه 9 دی پاسخ دندان شکنی به فتنه گران بود

سرهنگ رضا سالاری فرمانده سپاه سنقر گفت : حماسه 9 دی پاسخ دندان شکنی به فتنه گران بود.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۹۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرمانده سپاه سنقر  با اشاره به حماسه 9 دی و نقش مردم ایران در دفاع از ولایت و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت : حماسه 9 دی حماسه‌ای ماندگار و برگی زرین از بصیرت ملت قهرمان ایران است.

 

سرهنگ رضا سالاری با بیان اینکه فتنه 88 با هدایت اتاق فکر استکبار شکل گرفت گفت : 9 دی فصل امتحان و پختگی ملت ایران در مسیر طرد فتنه‌گران از امت اسلامی بود.

 

وی  تثبیت قدرت نظام در مقابله با حوادث و افزایش و تثبیت حس اتحاد و همبستگی مردم را از دستاوردهای حماسه نهم دی‌ماه برشمرد و خاطرنشان کرد: علت اینکه مقام عظمای ولایت همواره از فتنه نام می‌برد و نسبت به آن هشدار می‌دهد این است که تا زمانی‌که انقلاب‌اسلامی در مسیر عزت خود پیش می‌رود توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان تمام‌نشدنی است.

 

سرهنگ سالاری ادامه داد: حماسه نهم دی این حقیقت را فریاد زد که پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی عامل نجات کشور بوده و از هر گونه آسیب به مملکت جلوگیری می کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر تاکید داشت: پاسداران و بسیجیان شهرستان سنقروکلیایی تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و پاسدار واقعی آرمان ها و ارزشهای نظام شکوهمند اسلامی می باشند و مقابله با هر گونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه با حمایت مردم شریف شهرستان به تأسی از خون شهیدان و ایثارگران و ایستادگی در «پویایی و پیشرفت علمی، فرهنگی و اقتصادی» کشور مجاهدت می نمایند.

 

وی ابراز داشت: در حماسه 9 دی تمام تفکرات غلط دشمن و کسانی که قصد خیانت به این انقلاب داشتند برملا شد چرا که این واقعه عبرتی برای تمام فتنه گران است که این روز یک نعمت بزرگ است.

 

 

ارسال نظرات