خبرهای داغ:
بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم:

حماسه عظیم ۹ دی تبلور غیرت دینی و بصیرت انقلابی مردم ایران بود

حماسه عظیم ۹ دی ۱۳۸۸ تبلور غیرت دینی و بصیرت انقلابی مردم ایران در مقابل دشمنان خارجی و منافقان داخلی و میثاق همیشگی امت با ولایت بود.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۶۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

حماسه عظیم ۹ دی تبلور غیرت دینی و بصیرت انقلابی مردم ایران بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  متن بیانیه بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

گناه بزرگی که برخی از دست‌اندرکاران فتنه‌ها در کشور انجام می دهند، امیدوار کردن دشمن است؛ دشمن را امیدوار می کنند که میتواند منفذی در بین مردم، در بین عوامل گوناگون، در بین مسئولان نظام باز کند.

امام خامنه ای(مد ظله العالی)

انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (رحمت الله علیه) ضربه ای سهمناک بر مستکبرین عالم وارد نمود. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان زخم خورده از هیچ کوششی برای مقابله با این نهال نوپا دریغ نورزیدند و در طی 39 سال انواع تهاجمات ظالمانه و فتنه های پیچیده را بر مردم مسلمان تحمیل نمودند. اما این انقلاب همواره با اتکا به نیروی لایزال الهی و تحت رهبری حکیمانه و حضور گسترده امت حزب الله، راه خویش را با قدرت ادامه داده است.

حماسه عظیم 9 دی 1388 تبلور غیرت دینی و بصیرت انقلابی مردم ایران در مقابل دشمنان خارجی و منافقان داخلی و میثاق همیشگی امت با ولایت بود. ضمن گرامیداشت سالروز یوم الله 9 دی شایسته است با مداقه هرچه بیشتر در ابعاد گوناگون آن مانع از به فراموشی سپردن آن شده و از این حادثه عظیم جهت بصیرت افزایی هرچه بیشتر برای نسل های بعدی استفاده نماییم، لذا در سالگرد این روز بزرگ نکات ذیل را متذکر میشویم:

  1. فتنه آمریکایی – اسرائیلی سال 88 حاصل برنامه ریزی چندین ساله جبهه استکبار برای ضربه زدن به نظام اسلامی بود،که با حضور گسترده و میلیونی مردم انقلابی ایران در 9 دی 88 خنثی گردید. فتنه ای که توسط برخی منافقین و معاندین داخلی با عبور از قانون و عدم تمکین به رأی مردم و نیز عدم تبعیت از رهنمودها و هشدارهای مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام، موجب وارد آمدن خسارات جبران ناپذیر گردید. عوامل این فتنه مرتکب گناهی نابخشودنی شده و امید است بزودی شاهد محاکمه و مجازات ایشان باشیم.
  2. بی شک دشمنان قسم خورده مردم ایران اسلامی، هیچ گاه از پا نخواهند نشست و مدتهاست که با وضع سنگین ترین تحریم های اقتصادی به خیال باطل خویش بدنبال ایجاد فشار بر مردم فداکار و انقلابی هستند. آنها بدنبال تحقق این نقشه شوم خود در سایه غفلت برخی از مسئولین و خیانت برخی از نفوذی ها در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور اسلامی هستند. البته باید افزود که متاسفانه برخی انقلابی نماها از سر غفلت و یا خیانت، آب در آسیاب دشمن ریخته و با لجن پراکنی و متهم نمودن دستگاه های مختلف و ایجاد روحیه ناامیدی در واقع نقشه خطرناک دشمنان را تکمیل می نمایند.  
  3. با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم جز با اقدامات عملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی مرتفع نخواهد شد. دلخوشی چند ساله به وعده های پوشالی برخی کشورها و عدم برخورد قاطعانه با مفسدین اقتصادی و چپاولگران حقوق مردم و اکتفا به همایش های پرهزینه و نمایشی، هیچ کدام از حقوق اولیه شهروندی برای مردم را برآورده ننموده است؛ لذا انجام اقدامات مقتضی جهت سامان یافتن هر چه سریعتر مشکلات و معضلات اقتصادی و معیشتی و پرهیز از اشرافی گری و تجمل گرایی از جمله مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم عزیز می باشد.

در پایان با درود و سلام به روان پاک شهیدان والامقام و روح بلند و ملکوتی امام راحل(قدس سره) و آرزوی سلامتی و تعجیل فرج یگانه منجی عالم بشریت، و طول عمر با عزت نائب برحقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، خواستار حفظ اتحاد و یکپارچگی و بصیرت و هوشیاری امت همیشه در صحنه ایران اسلامی، تا تحقق کامل وعده الهی می باشیم.

ارسال نظرات