خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

آیندگان از ۹ دی عبرت بگیرند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در فتنه سال ۸۸ خیلی از خواص مواردی را دیدند که خودشان را به نفهمی زدند و بسیاری از آنها مردود شدند.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۴۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) شهر اسدیه برگزار گردید با بیان اینکه بسیاری از جنایاتی که در دنیا اتفاق افتاده است محصول بی بصیرتی می باشد گفت: داشتن بصیرت توصیه مقام معظم رهبری می باشد و رهبری در خصوص داشتن بصیرت خواص تاکیدات زیادی را انجام داده اند.

وی به حوادث تلخ سال ۸۸ اشاره کرد و افزود:در فتنه سال ۸۸ خیلی از خواص مواردی را دیدند که خودشان را به نفهمی زدند و بسیاری از آنها مردود شدند.

حجت الاسلام عبادی گفت: در روزهای فتنه خواص دیدند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی برایشان کف می زند، دیدند که اوباما برایشان آفرین می گوید و دیدند که نخست وزیر انگلیس برایشان احسنت احسنت دارد اما موارد را نادیده گرفتن و به نظام مقدس جمهوری اسلامی خیانت کردند.

وی با بیان اینکه از انگلیس و کشورهای غربی، مسلمانان خیری ندیده اند گفت: در جنگ جهانی دوم بر اثر قحطی و شدت گرسنگی ۱۱ میلیون ایرانی جان خود را از دست دادند.

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یاد خداوند و مطابعت از ولایت را تنها راه نجات جامعه عنوان کرد و گفت: دشمنان در حال حاضر حق را با باطل مخلوط می کنند اما در درون هدفشان باطل است و هدفشان این است که بلایی به سر ملت های مسلمان در بیاورند که راه برگشت نداشته باشند.

وی با بیان اینه ۹ دی روز بصیرت است گفت:این روز عبرتی است برای آیندگان و می بایست از تجربه ۹ دی در برابر حوادث آینده استفاده کنیم.

حجت الاسلام عبادی مسئولین را بدهکار مردم خواند و گفت:مردم حق زیادی بر مسئولین دارند و می بایست رفع مشکلات جامعه در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم  از مسئولین خواست نسبت به مشکلات مردم حساس باشند و در جهت رفع مشکلات قدم بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها