خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بندرترکمن ؛

حماسه ماندگارمردم در 9دی ، لبیک به ولی زمان وارمانهای انقلاب بود

فرمانده سپاه بندرترکمن گفت: حماسه ماندگارمردم در 9دی در حقیقت، لبیک به ولی زمان و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی بود .
کد خبر: ۸۹۶۸۸۸۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان صبح امروز سرهنگ جواد جعفریان فرمانده سپاه بندرترکمن در مصاحبه با خبرنگار این خبرگزاری در خصوص گرامیداشت 9دی گفت: مهمترین پیام حماسه 9 دی حضور انقلابی مردم دردفاع از انقلاب وارزشهای اسلامی بود.

فرمانده سپاه پاسداران بندرترکمن افزود:حماسه ماندگارمردم در 9دی در حقیقت، لبیک به ولی زمان و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی بود .

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در صحنه‌های متعدد انقلاب همانند ۹ دی موجب اتحاد و وحدت بیشتر اقشار مختلف و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب شده است.

جعفریان با بیان اینکه ۹ دی نباید در تاریخ انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود،ادامه داد: فتنه، داخلی و خارجی نمی‌شناسد وبی محابا درصدد ان است تا آرمان‌ها را با ملت و ملت را با آرمان‌های انقلاب و رهبری بیگانه کند اما حُسن درایت رهبری موجب شد ملت ایران در پاسخ به ندای مراد خود، یکدل و همراه شوند و فتنه را در دم خفه کنند.

فرمانده سپاه بندرترکمن اذعان داشت: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی همواره و در تمام شرایط در مقابل نظام ایستاده‌اند و با خط بطلان کشیدن به همه معیارهای بین‌المللی، خبیثانه تلاش دارند تا زمینه زمینگیر شدن نظام را فراهم کنند  غافل از اینکه دست خدا همیشه حامی این ملت بوده وخواهد بود.

جعفریان با بیان اینکه بصیرت مردم متدین همواره توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کرده است، خاطرنشان کرد: بصیرت دینی و ملی باعث تداوم انقلاب و صیانت از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها