خبرهای داغ:
امام جمعه نگین شهر در تجمع 9 دی آزادشهر ؛

هر کسی از خط قرمز های انقلاب تجاوز کند ، سیلی خواهد خورد

حجت الاسلام بهرامی خطیب جمعه نگین شهر ، در تجمع بزرگ حماسه 9 دی شهرستان آزادشهر گفت : مردم پای انقلاب خون داده اند ، جان داده اند و علی امبر ها فدای پایداری این انقلاب کرده اند ، بنابر این دست از این انقلاب بر نمی دارند .
کد خبر: ۸۹۶۸۹۱۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، صبح امروز حجت الاسلام بهرامی خطیب جمعه نگین شهر ، در تجمع بزرگ حماسه 9 دی شهرستان آزادشهر گفت : مردم پای انقلاب خون داده اند ، جان داده اند و علی امبر ها فدای پایداری این انقلاب کرده اند ، بنابر این دست از این انقلاب بر نمی دارند .
خطیب جمعه نگین شهر ابراز داشت : دشمن در محاسباتش دچار اشتباه شده است و مردم ایران اسلامی را مردمی دنیایی پنداشته در صورتی که مردم ما برای نان انقلاب نکرده اند بلکه با حسین(ع) بیعت کرده اند .
وی درادامه افزود : مردم پس از آنکه آتش به پرچم های مزین به نام حسین(ع) و نام ساقی عطشان ، ابالفضل العباس ، افتاد دیگر تاب نیاوردند و بر علیه متجاوزان قیام کردند .
حجت الاسلام بهرامی خطاب به سران فتنه و دشمنان داخلی و خارجی گفت : آنهایی که فکر می کنند مردم نا امیدند می گویم بدانند ، خط قرمز های این مردم قرآن پیغمبر ، ولایت فقیه و امام حسین(ع) است ؛ هر کس بخواهد به هر نحوی به این خطوط قرمز تجاوز کند چنان سیلی خواهد خورد که صدای آن در گوش تاریخ بماند .

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها