خبرهای داغ:

هرکسی از فتنه گران برائت نجوید خود جزئی از فتنه گران است

باقر رحمانی فرمانده سپاه گمیشان در مصاحبه با خبرنگار این خبرگزاری بمناسبت 9 دی گفت: حماسه 9 دی که در روز عاشورا رقم خورد عظمت بصیرت و دشمن شناسی و لبیک گفتن مردم به فرمان ولایت را نشان داد .
کد خبر: ۸۹۶۸۹۴۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،صبح امروز  باقر رحمانی فرمانده سپاه گمیشان در مصاحبه با خبرنگار این خبرگزاری بمناسبت 9 دی گفت: حماسه 9 دی که در روز عاشورا رقم خورد عظمت بصیرت و دشمن شناسی و لبیک گفتن مردم  به فرمان ولایت را نشان داد .

وی افزود: فتنه 88  یکی از اهداف طراحی شده دشمن بود که با استفاده از  رمز و کلید واژه تقلب در صدد اجرای آن بودند چرا که از ماهها قبل رسانه های بیگانه  از طریق ماهواره واژه تقلب را استفاده می کردند .

رحمانی بیان کرد: تقلب یک القایی بود تا در ذهن مردم به عنوان باور بنشیند و برای این فتنه از نماد  رنگ سبز استفاده کردند و به عنوان جدا کردن یاران و حامیان خود از سایرین که متاسفانه عده ای از مردم فریب خوردند.

فرمانده سپاه گمیشان در پایان گفت: سخنرانی 29 خرداد سال 1388 مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) در خطبه نماز جمعه تهران  برای همگان بویژه فریب خوردگان فصل الخطاب بود و بعد از آن هرکس به فرمان ولایت گوش نکرد و قطع به یقین جزئ فتنه گران می باشد و هرکسی که تبری و برائت نجست آن هم جزئی از فتنه گران می باشد .

 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها