خبرهای داغ:
قائم‌مقام جبهه پایداری:

بسیاری فتنه‌گران اصول دین و قرآن را انکار کردند/انحراف فتنه و فتنه‌گران محرز بود

قائم‌مقام جبهه پایداری گفت: برخی از فتنه‌گرانی که بعد از سال ۸۸ از کشور خارج شدند، بسیاری از اصول دین از جمله قرآن و حتی امام زمان (عج) را نیز انکار کردند و این نشان دهنده انحراف فتنه و فتنه‌گران بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۲۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
 بسیاری فتنه‌گران اصول دین و قرآن را انکار کردند/انحراف فتنه و فتنه‌گران محرض بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، صادق محصولی شبنه شب در جمع طلاب مدرسه علمیه حقانی اظهار کرد: ۹ دی الگو و از سرمایه‌های کشور است و طلاب و روحانیون باید به مسئله ۹ دی از نظر علمی هم توجه داشته باشند و این موضوع باید به عنوان یک موضوع علمی توسط نخبگان کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: اصلی‌ترین و مهم‌ترین کاری که امام خمینی(ره) در زمان قیام داشتند زدودن غبار‌ها و زنگار‌ها از اسلام ناب محمدی بود و این اقدام بسیار مهمی‌ بود که تأتیرات زیادی نیز داشت.

قائم‌مقام جبهه پایداری خاطرنشان کرد: در اسلام هیچ تخفیفی در بحث ولایت داده نشده است به گونه‌ای که ولایت روح تکالیف فردی عنوان شده است؛ اگر شخصی ولایت نداشته هیچکدام از تکالیف فردی او مانند نماز و روزه نیز مورد قبول خداوند قرار نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: همه مسلمانان به جز مسائل و عبادات فردی وظایف دیگری نیز دارند که باید به آن ها توجه داشته باشند،‌ یکی از وظایف طلاب و روحانیون بصیرت افزایی است؛ طلاب باید به مسئله بصیرت افزایی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

محصولی گفت: امام خمینی(ره) الگوی مردم سالاری دینی را به دنیا معرفی کردند و همچنین انقلاب را به کشور‌های دیگر صادر کردند؛ امروز بسیج علاوه بر ایران در کشور‌های دیگر مانند سوریه‌، عراق، یمن و ... نیز وجود دارد و این بیانگر صدور فرهنگی انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌ها است.

وی اظهار کرد: تشکیل جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی از دیگر اقدامات مهم امام خمینی (ره) ‌بود و استکبار جهانی نیز به همین دلیل تمام توجه خود را معطوف به ایران کرده‌ است.

قائم‌مقام جبهه پایداری تصریح کرد: امروزه هندسه قدرت در جهان تغییر کرده است به گونه‌ای که حزب‌الله در یک جنگ ۳۳ روزه‌ توانست رژیم صهیونیستی را که ادعا می‌کرد سومین ارتش قدرتمند دنیا را دارد، شکست دهد و همه این‌ها از تأثیرات و برکات انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اختلاف طبقاتی موجود در ایران ادامه داد: ضریب جینی شاخصی اقتصادی برای محاسبه توزیع ثروت در میان مردم است؛ بالا بودن این ضریب در یک کشور  به عنوان شاخصی از بالا بودن اختلاف طبقاتی و نابرابری درآمدی در کشور در نظر گرفته می‌شود؛ در این دولت ضریب جینی افزایش داشته است و این مقدار اگر به صفر نزدیک شود وضعیت اقتصادی بهتر خواهد شد، در دولت نهم و دهم این عدد به کمتر ۳۵ صدم رسیده بود و در حال حاضر این عدد در ۴۰ صدم قرار دارد.

محصولی بیان کرد: امروز ایران از همیشه قدرتمندتر است و همه‌این‌ها به دلیل گفت‌وگوی دین‌مدارانه و در چارچوب اسلام و معارف اسلامی است، البته این‌ها به معنی کار‌آمدی نیست چراکه اگر کارآمدی بیشتر باشد تغییر هندسه قدرت به نفع مسلمانان بیشتر خواهد شد.

وی افزود: بعد از پیروزی‌ انقلاب اسلامی تلاش‌‌های زیادی از طرف دشمنان برای انحراف انقلاب اسلامی از جمله ترور‌ شخصیت‌های تأتیرگذار نظام مانند شهید بهشتی و شهید قدوسی انجام شد.

قائم‌مقام جبهه پایداری خاطرنشان کرد: بعد از دفاع مقدس نیز توطئه‌ها و فتنه‌ها ادامه پیدا کرد و حتی برخی مطالب در روزنامه‌ها منتشر می‌شد که تمام ارزش های دینی را زیر سوال می‌برد و همه این اقدامات در راستای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

محصولی ادامه داد: در سال ۱۳۸۸ که انتخابات برگزار شد، دشمنان تلاش کردند که با اقدامات خود نظام اسلامی را ساقط کنند که البته با عنایات امام زمان (عج) و تدابیر مقام معظم رهبری نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

قائم‌مقام جبهه پایداری با بیان اینکه فتنه‌گران موجب شدند که کشور نزدیک به هشت ماه به اغتشاش کشیده شود تصریح کرد: گفته می‌شود که در مسئله فتنه باید با رأفت اسلامی با سران فتنه برخورد شود در حالی که حصر فتنه‌گران نشان از رأفت اسلامی است؛ فتنه‌گران نظام اسلامی را دروغ‌گو جلوه‌ دادند و حتی حاضر نشدند اظهار پشیمانی کنند.

وی افزود: در روز‌های اخیر شاهد اعتراضاتی در کشور هستیم که این اعتراضات نیز توسط باقی‌مانده‌های سال ۱۳۸۸ انجام شده است؛ در چند روز گذشته موسوی خوئینی‌ها گفته است که فتنه‌گران مانند داعشی‌ها بودند ولی این صحبت‌ها باید در زمان فتنه انجام می‌شد.

قائم‌مقام جبهه پایداری خاطرنشان کرد: در صدر اسلام نیز فتنه وجود داشت؛ ما در صدر اسلام شاهد فتنه‌های ناکثین، مارقین و قاسطین بودیم و اگر به فتنه‌های سال‌های اخیر نیز دقت کنیم متوجه می‌شویم که فتنه‌گران ۸۸ نیز مانند ناکثین پیمان‌شکنی کردند.

وی ادامه داد: فتنه‌گران دوم در صدر اسلام قاسطین بودند که تاکتیک‌های آن‌ها توسط فتنه‌گران در سال ۸۸ تکرار شد و ظلم‌های زیادی صورت گرفت.

محصولی گفت: برخی از فتنه‌گرانی که بعد از سال ۸۸ از کشور خارج شدند، بسیاری از اصول دین از جمله قرآن و حتی امام زمان (عج) را نیز انکار کردند و این نشان دهنده انحراف فتنه و فتنه‌گران بود.

وی اظهار کرد: فتنه‌گران انواع تاکتیک‌ها را به کار بردند تا به نظام اسلامی ضربه بزنند؛ در روز قدس شعار نه غزه و نه لبنان سردادند و در روز ۱۳ آبان، اعلام دوستی و همبستگی با آمریکا کردند، در روز‌های دیگر عکس‌های امام خمینی(ره) را ‌پاره کردند و به ایشان هتک حرمت کردند و در نهایت نیز در روز عاشورا به جنگ با اسلام برخاستند.

قائم‌مقام جبهه پایداری تصریح کرد: بسیاری از مردمی که در ابتدا از مخالفین بودند، فریب فتنه‌گران را خورده بودند ولی مقام معظم رهبری با سخنان خود مسائل را برای آن‌ها تبیین کردند و در نهایت در روز نهم دی همه مردم علیه فتنه‌گران قیام کردند و حماسه بزرگ و ماندگاری را آفریدند.

وی ادامه داد: در زمان فتنه ۸۸، سران کشور‌های غربی بارها به صورت علنی از فتنه‌ حمایت‌ کردند و بدون تردید حمایت‌های غیر علنی بسیار زیادی نیز از فتنه‌گران داشتند.

محصولی بیان کرد: یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی که در اختیار ما است ولایت است که باید شاکر این نعمت بزرگ الهی باشیم.

وی افزود: متاسفانه برخی از خواص در فتنه ۸۸ سکوت کردند و صراحتا موضع خود را اعلام نکردند اما ‌مردم در ۹ دی حماسه‌ای تا ابد جاودان خلق کردند و از سران فتنه اعلام برائت کردند؛ مردم در ۹ دی به جهانیان فهماندند که تا پای جان از اسلام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

قائم‌مقام جبهه پایداری خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۸۸ برای اینکه ابهامی در انتخابات وجود نداشته باشد آرای تمام صندوق‌های رای را منتشر کردیم و این مسئله با توجه به اینکه ناظران تمام کاندیدا‌ها‌ در ستاد‌های اخذ رای حضور داشتند، تقلب را غیر ممکن می‌کرد و این یک سیلی محکم بر دهان فتنه‌گران بود.

ارسال نظرات