خبرهای داغ:
عضو جامعه مدرسین حوزه:

رسانه‌ها به حل مشکلات جامعه کمک کنند/قبل از این که مشکلی فراگیر شود آسیب شناسی و راه حل ارائه شود

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز رسانه‌ها به خصوص خبرگزاری‌ها، بهترین ابزار برای شناسایی مشکلات، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی تربیتی هستند که می‌توانند مسائل را شناسایی و با ارتباط گیری با کارشناسان، راه حل‌های آن را پیدا کرده و در اختیار مسئولان قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۷۰۱۵۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله محسن فقیهی با بیان این که در دوره جدید مدیریت حوزه‌های علمیه جهش خوبی در عرصه‌های مختلف آغاز شده است اظهار داشت: با توجه به این که آیت الله اعرافی دارای شخصیتی بین المللی است، نسبت به مسائل نگاه وسیعی دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: وی با سفر به کشورهای مختلف و آشنایی با افکار و دیدگاه‌های مختلف اندیشمندان، دارای دیدی باز است و هدفی را که تعقیب می‌کند نسبت به آن روشن بینی عمیق دارد.

استاد خارج حوزه علمیه قم بیان داشت: کسانی که ارتباط وسیع با دنیای خارج دارند، نسبت به مسائل آگاه تر هستند، اگر می‌خواهند برنامه ای داشته باشند، برای آن فکر می‌کنند و همه عرصه‌های داخلی و خارجی را می‌سنجند و این ویژگی در آیت الله اعرافی وجود دارد.

استاد خارج فقه حوزه علمیه بیان داشت: امروز رسانه‌ها به خصوص خبرگزاری‌ها، بهترین ابزار برای شناسایی مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی تربیتی هستند که می‌توانند مسائل را شناسایی و با ارتباط گیری با کارشناسان، راه حل‌های آن را پیدا کند و در اختیار مسئولان قرار دهند.

آیت الله فقیهی با بیان این که رسانه‌ها خواسته‌های حوزویان و افراد مختلف جامعه را جمع آوری و در اختیار علما و کارشناسان دلسوز برای ارائه راه حل قرار دهد تصریح کرد: البته تنها مشکلات را گفتن کفایت نمی‌کند، باید راهکار درست و مناسب که بتواند تأثیرگذار باشد ارائه شود.

وی بیان داشت: هر انتخاباتی که در کشور می‌شود، مسائل و مشکلاتی پیش می‌آید که تنها درباره‌اش حرف زده می‌شود و متاسفانه هیچ آسیب شناسی صورت نمی‌گیرد و در انتخابات بعدی دوباره همان مشکلات وجود دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: قبل از این که مشکلی در جامعه به وجود بیاید باید چاره و راه حلی برای آن اندیشیده شود.

ارسال نظرات