خبرهای داغ:
مسؤول روابط عمومی حوزه‌های علمیه خبر داد

برگزاری جلسات طرح مطالبات و نظرات طلاب با مدیر حوزه

مدیر روابط عمومی حوزه‌های علمیه از برگزاری ۲۲ جلسه طرح مطالبات و نظرات و دیدارهای عمومی طلاب با آیت الله اعرافی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۸۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن طیب حسینی اظهار کرد: دیدار عمومی طلاب با مدیر حوزه‌های علمیه از سنت‌های قدیمی حوزه است که توسط آیت الله اعرافی احیا شد.

وی افزود: تا کنون پس از حضور ایشان در سمت مدیریت حوزه‌های علمیه 22 جلسه دیدار حضوری با حضور طلاب در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شده است و در این مدت 200 نفر از طلاب طرح‌ها، مطالبات و نظرات خود را با مدیر حوزه مطرح کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی حوزه‌های علمیه بیان کرد: در این دیدارها طرح‌ها و نظرات، پیشنهادات و انتقادات و نقطه نظرات طلاب بازگو شده و نتایج آن نیز پیگیری می‌شود.

وی گفت: فرایند ثبت ملاقات به این شکل است که طلاب از سه ناحیه می‌توانند درخواست ملاقات داشته باشند که راه نخست از طریق سامانه سفیر بوده و که لینک این سامانه از طریق خبرگزاری حوزه قابل دسترسی است.

طیب حسینی اظهار کرد: دومین مسیر حضور طلاب در این دیدارها، مراجعه حضوری از طریق روابط عمومی حوزه‌های علمیه واقع در مجتمع دارالولایه جمکران اتاق 391 است که طلاب می‌توانند با مراجعه به این دفتر در این زمینه ثبت نام کنند؛ همچنین طلاب از طریق تلفن روابط عمومی نیز می‌توانند تقاضای خود را به ثبت برسانند.

وی گفت: پس از ملاقات دستور مدیر نیز به مسئولان امر ارجاع شده و پس از صدور دستور تا اخذ نتیجه، پیگیری‌های لازم انجام شده و گزارش نتیجه کار خدمت مدیر حوزه‌های علمیه ارائه می‌شود.

ارسال نظرات