خبرهای داغ:
عصر امروز انجام شد

خروش طلاب حوزه علمیه قم در اعتراض به آشوب گران

جمعی از طلاب حوزه علمیه قم در اعتراض به فتنه گران در دفتر آیت‌الله نوری همدانی تجمع کردند.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۷۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جمعی از طلاب حوزه علمیه قم عصر امروز در اعتراض به هجاری شکنی های اخیر کشور و اقدامات فتنه گران و آشوب گران در کشور با حضور در دفتر آیت‌الله نوری همدانی در شهر قم تجمع کردند.

طلاب حوزه علمیه قم در این تجمع شعارهایی همچون «مرگ بر فتنه گر»، «خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است»، «مفسد اقتصادی، دشمن انقلاب است»، «مرگ بر غارتگر بیت المال»، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و «بانکداری ربوی، اصلاح باید گردد» را سر دادند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ولی الله لونی عصر امروز در این این اجتماع با اشاره به ضرورت پاسخ به مطالبات مردم اظهار کرد: باید مطالبات به حق اقتصادی مردم پاسخ داده شود، واقعیت جامعه نیازمند تحول بزرگ در عرصه اقتصاد است و رهبر معظم انقلاب هم در طول چند سال اخیر شعارهای سال را به عرصه اقتصاد اختصاص دادند.

وی ادامه داد: باید بین اعتراض و انتقاد منطقی مردم و بین سوء استفاده آشوب گران تفاوت گذاشته شود، مردم کسانی که به خواسته‌های آن‌ها توجه دارند، دوست دارند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: برخی در آشوب‌های اخیر نمادهای دینی و انقلابی را نشانه گرفتند، تقاضامندیم که مدیران نظام جمهوری اسلامی به خصوص رئیس جمهور هوشمندانه عمل کنند.

لونی با اشاره به ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: دوست و دشمن به صداقت و مردم داری ایشان اعتراف دارند.

وی ادامه داد: در سال 88 براثر نادانی برخی از افراد و دسیسه گری برخی دیگر از افراد، رای 40 میلیون نفری در انتخابات نادیده گرفته و پس از آن تحریم‌های بسیاری علیه کشورمان وضع شد.

استاد حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال 88 پس از انتخابات و شروع فتنه فرمودند که دشمن سوء استفاده می‌کند، در آن سال هفت ماه کشور درگیر آشوب بود تا مردم در روز 9 دی فتنه را پایان دادند، در آن روز تنها طرفداران یک جریان حضور نداشتند، بلکه اقشار مختلف در روز 9 دی سال 88 به میدان آمدند.

ارسال نظرات