خبرهای داغ:
آیت‌الله سعیدی:

دولت باید به صورت جدی برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کند/ واکنش مردم به فتنه گران حضور در صحنه است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: دولت باید حرکت جدی برای حل مشکلات اقتصادی مردم داشته باشد و مردم هم در این راه یاری گر دولت هستند.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۹۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در بخش پایانی راهپیمایی مردم شهر قم علیه آشوب گران که در صحن امام رضا(ع) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به دلیل آشوب‌های اخیر در کشور اظهار کرد: یکی از این دلایل این آشوب‌ها این است که مسلمانان دست از اسلام بردارند و در برابر استکبار تسلیم شوند، براساس آیات قرآن همیشه کفار با مسلمانان در حال جنگ هستند.

وی ادامه داد: پیام مردم کشورمان این است که نه تنها دست از اسلام و قرآن برنمی‌داریم، بلکه تا پای جان از این دو دفاع می‌کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تاسیس تاکنون علی رغم تمام جنگ‌ها و تحریم‌ها توانسته است که روی پای خود بایستد، در منطقه با وجود تمام ناامنی‌ها، کشورمان در امنیت است و کشورهایی همچون عربستان سعودی به امنیت ایران حسادت می‌برند و سعی می‌کنند که ایران را ناامن نشان بدهند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به شکست نقشه دشمنان در ایران اظهار کرد: این بار هم با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه، فتنه شکست می‌خورد.

وی ادامه داد: دشمنان ایران می‌بینند که با وجود فعالیت تمام رسانه‌ها در زمینه گسترش فساد و شبهه پراکنی، جوانان ایرانی در راه دفاع از خط مقاومت در کشورهای دیگر جان خود را می‌دهند، آشوب گران پرچم ایران و عکس شهدای مدافع حرم را آتش زدند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: بهترین واکنش مردم به فتنه گران حضور در صحنه و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودن است، هیچ کس نباید حرکتی برخلاف چارچوب نظام جمهوری اسلامی بزند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به وظیفه دولت در برابر خواسته‌های مردم اظهار کرد: دولت باید حرکت جدی برای حل مشکلات اقتصادی مردم داشته باشد و مردم هم در این راه یاری گر دولت هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از مسائل  مورد تاکید مقام معظم رهبری است، دنیای استکبار مورد اعتماد نیست و باید در برابر دخالت کشورهای غربی ایستاد.

ارسال نظرات