خبرهای داغ:

فتنه ها تحریم ها و ناآرامی ها نخواهند توانست جلوی ملت ایران را بگیرد

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان گفت: هدف دشمنان این است که نگذارند ما به اسلام عمل کنیم و آنقدر مشغولیت ایجاد کنند که ما نتوانیم بسیاری از مسائل را حل کنیم تا بعد صحبت از ناکارآمدی کنند.
کد خبر: ۸۹۷۱۲۲۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، در راهپیمایی امروز با بیان اینکه انقلاب ما با حضور مردم و رهبری امام خمینی شکل گرفت گفت: امام به ملت ما عزت داد ملتی که نوکر نوکر استعمار بود آقای خود شد.

عبادی با اشاره به اینکه شاه با تاج و تختش در اختیار و نوکر آمریکا و انگلیس بود و بدون اجازه ی آن ها قدم از قدم بر نمی داشت مردم را هم به حساب نمی آورد بیان کرد: مردم ما در دوران گذشته توسط استعمار و استبداد تحقیر شده بود و عزتشان خدشه دار شده بود و احساس ذلت در آن ها به وجود آورده بودند که شما نمی توانید کاری بکنید و این سخن و پیام پهلوی در گذشته بود.

وی با این عنوان که ملت به خودباوری رسید و انقلاب کرد و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به دست آورد اذعان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از ابتدا توطئه های استعمارگرانی که منافع مادی خود را در ایران از دست داده بودند شروع شد و صدام را برای حمله به ایران تحریک کردند. وی با بیان اینکه در کنار این در درون ایران هم منافقین بیکار ننشستند اظهار کرد: توطئه های مکرر البته با هزینه های آمریکا و استعمارگرانی که منافع خود را ازدست دادند و آن ها شرایط را برای ایجاد چالش برای ملت ایران فراهم کرد اما ملت ایران همواره پشت سر ولایت در صحنه ایستاد و تمام توطئه ها و فتنه ها را از ابتدای انقلاب تا نه دی و از نه دی تا امروز ناکام گذاشت.

وی با بیان اینکه بسیاری از اهداف دشمن برای این بوده است که ما، مسئولین ما، قوای سه گانه ما با تحریم و جنگ و فتنه آنقدر مشغول شوند که نتوانند به مسائل داخلی بپردازند و نتوانند امور را سرو سامان دهند تصریح کرد:از جمله فتنه های که ایجاد شده در چند روز گذشته فتنه گران و اربابانشان می دانند نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم تر از این است که با این حرفها و کارها بلرزد بلکه هدفشان ضربه اقتصادی به کشور است هدفشان مسئولان مشغول این مسائل شوند و نتوانند مسائل اقتصادی کشور را سامان دهند.

عبادی در ادامه با بیان اینکه امام انقلاب کرد و با توکل برخدا ملت عظیم ایران و رهبری امام راحل انقلاب را ادامه داد اذعان کرد: با این همه فتنه و این همه توطئه و منافق اگر انقلاب ما به اینجا رسیده به خاطر توکل به خداوند است. امروز ملت ما مصداق آیه توکل بر خدا است توکل به خدا و برای خدا قدم برداشتن دو اثر دارد.

وی با بیان اینکه علامه طباطبایی(ره) در تفسیر المیزان دو اثر برای توکل کردن بیان می کند اظهار کرد: اثر اول توکل این است که اراده را قوی می کند و یاس و ناامیدی انسان متوکل و ملت متوکل را از پا در نمی آورد و اثر دوم توکل اینست که وقتی فردی به خدا توکل کند خداوند اسباب رسیدن به اهداف را هم برای انسان فراهم می کند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این انقلاب صاحب دارد و توطئه های خارجی، منافقین داخلی، فتنه ها، جنگ ها، تحریم ها نخواهد توانست جلوی ملت ایران را بگیرد اذعان کرد: توطئه ها، اغتشاشات، خرابکاری ها برای این است که آقایان مسئولین شما فرصت نکنید به امور مردم، اقتصاد، فرهنگ بپردازید و مشکلات را برطرف کنید.

وی با بیان اینکه فکر می کنید این تحریم ها چگونه ایجاد شد گفت: این تحریم ها در شرایطی بر ملت ایران تحمیل شد که اقتصاد ایران با توجه به زیرساخت هایی که فراهم داشت بنابه گفته ی اقتصاددانان آن زمان در حال یک جهش اقتصادی بود تحریم ها را ایجاد کردند تا بگویند نظام کارآمد نیست و هدف از تحریم ها، اغتشاشات و کارهای نفوذی هم این است.

وی در پایان اذعان کرد: مردم باید چه کنند؟ اول بصیرتی که مقام معظم رهبری فرمودند و دوم عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری که ایشان بیش از ده سال است که می فرمایند اقتصاد مقاومتی. مردم ما انتظار دارند دولت اقتصاد مقاومتی را به خوبی اجرا کنند انتظار دارند مجلس به طرحی که مستضعفین را نادیده بگیرد رای ندهد، انتظار دارند قوه ی قضائیه خیلی بهتر از گذشته با مفسدین اقتصادی مقابله کند یقین بدانید اگر امری باعث رفاه مردم باشد دشمن ناراحت خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها