خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب خبر داد:

آمادگی سپاه برای افزایش مکانهای اسکان موقت در سرپل ذهاب

فرمانده سپاه شهرستان سرپلذهاب گفت: تاکنون چهار مکان اسکان موقت برای زلزله زدگان فراهم شده است و این آمادگی در سپاه وجوددارد که این مکانهای اسکان موقت شهرستان را افزایش دهد.
کد خبر: ۸۹۷۱۲۴۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب در آیین بهره برداری از محل اسکان موقت شهرستان با تاکید بر لزوم تلاش هرچه بیشتر مردم و مسئولین اظهارداشت: همکاری وهمیاری مردم در تسریع تهیه کانکس و اهدای آن به مردم زلزله زده بسیار تاثیرگذار بوده است.

 

سرهنگ کرمی افزود: سپاه 31 استان کشور در مناطق زلزله زده حضوریافته و در جهت اسکان موقت زلزله زدگان تلاش کردند که تاکنون چهار نقطه مهم شهرستان با جاگذاری کانکس برای اسکان موقت فراهم شده است.

 

 وی تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم زلزله همچنان تداوم خواهدداشت و تسهیل وتسریع این امر نیازمند همیاری و همراهی خود مردم و دیگر مسئولین مربوطه است.

 

کرمی در ادامه گفت: کانکس های اسکان موقتی که دراختیار مردم قرارمی گیرد نیازمند سیستم روشنایی و برق ، آب و فاضلاب و سرویس بهداشتی است که اقدامات لازم باهمکاری مسئولین انجام شده است .

 

وی تصریح کرد: اگر نهادهای مربوطه  زمین و مکان موردنیاز را دراختیار سپاه شهرستان قراردهند این توان وآمادگی درسپاه وجوددارد که تعداد مکانهای اسکان موقت را افزایش و روند تولید کانکس و واگذاری آن به  مردم را تسریع بخشد.

ارسال نظرات