جانشین فرمانده سپاه مراغه:

حماسه 9 دی نتیجه ولایت مداری/ حجت بسیج فقط ولایت

جانشین فرمانده سپاه مراغه در همایش بصیرتی حوزه صدیقه کبری(س)، گفت: بصیرت، غیرت دینی مردم، وحدت و هدایت های رهبری حماسه 9 و 13دی را رقم زد.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۹۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی افزود: پیشرفته ترین طرح های دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران فتنه 88  بود که دشمن برای براندازی نظام از عوامل داخلی که سابقه انقلابی هم داشتند، استفاده کرده بود.

وی  هدف اصلی دشمن در فتنه 88 را براندازی و تغییر ساختار نظام عنوان و بیان کرد: دشمن قسم خورده نظام به براندازی جمهوری اسلامی و یا حداقل استحاله و تغییر ماهیت دینی و انقلابی مردم برنامه ریزی کرده بود.

ساعدی به عناصر محرک نظام سلطه اشاره و اظهارداشت: تشدید اختلافات داخلی، ارتباط گیری برخی عناصر داخلی با دشمن، تجربه نظام سلطه به راه انداختن انقلاب های رنگی، گرانی و مشکلات معیشتی مردم از جمله عواملی بودند که دشمن را در این فتنه ها تحریک کرد.

وی با بیان اینکه درفتنه 88 انتخابات بهانه بود دشمن اصل نظام را هدف گرفته بود، اضافه کرد: در فتنه های امسال هم دشمن از مشکلات و معیشت مردم را بهانه قرار داده تا از این طریق بتواند برمردم و نظام آسیب برساند.

ساعدی انقلابی گری را تنها راهکار مواجهه با نظام سلطه دانست و خاطرنشان کرد: زمینه ساز اصلی برای حضور مردمی  در9و 13دی و تداوم روحیه انقلابی، روشنگری ها و هدایت های امام خامنه ای(مد ظله العالی) است .

وی گفت: حماسه9 دی انقلابی دیگر بود که مردم در راهپیمایی 9 دی نشان دادند هر زمانی اراده کرده بزرگترین آشوب ها، تفرقه ها و خیانت ها را مهار کرده و نظام را به آرامش رسانده است که نمونه بارز آن همین 13 دی امسال است.

ساعدی در بخش دیگر سخنان خود افزود: هدف اصلی و اولیه بسیج این است که منویات مقام معظم رهبری را در عرصه های مختلف پیاده و عملیاتی بکند.

وی ادامه داد: بسیجی ولایت مدار است، در بسیج حجت شرعی فقط  ولایت است، حفظ استقلال، امنیت، عزت، اقتدار و ارزش های دینی و انقلابی نیازمند تبعیت از ولایت فقیه و توجه جدی به فرمایشات و راهکار های مقام معظم رهبری است.

وی تاکید کرد: معیار شناخت حق از باطل ولایت و امامت است مسیری که مورد تائید ولایت نیست مسیر باطلی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار