خبرهای داغ:
امام جمعه کردکوی :

آتش افروزی، آشوب و خون ریزی کار مسلمانان نیست

امام جمعه شهرستان کردکوی گفت: عده ای با حمایت های آمریکا، اسرائیل، اروپا و عربستان در کشور آشوب بپا کردند و به اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد کردند و دشمن شاد کردند.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۶۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از رادکانا؛ حجت الاسلام موسی شاعری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کردکوی به ویژگی های شخصیتی مومنان اشاره کرد و گفت: انسان اگر دین داشته باشد و مومن باشد مسیر انحرافی را طی نمی کند و برادری پیشه می کند.

آتش افروزی، آشوب و خون ریزی کار مسلمانان نیست

وی با بیان اینکه آتش افروزی و خون ریزی کار مسلمانان نیست، افزود: دین یعنی عشق به خدا و مخلوق خدا و زمانی که خدا را دوست دارد مزاحم دیگران نمی شود.

امام جمعه شهرستان کردکوی با بیان اینکه آدم دین دار مزاحم دیگران نمی شود، اظهار داشت: آدم دین دار اذیت و آزار، خون ریزی و آتش افروزی نمی کند.

شاعری با بیان اینکه موفقیت در کشورهای عراق و سوریه بسیار زیاد است، متذکر شد: اوضاع فعلی مردم مظلوم یمن بسیار بد است و باید این خون ریزی ها و قتل عام ها پایان یابد.

مردم به سخنان نامربوط و غلط دشمنان جمهوری اسلامی ایران توجه نکنند

وی با تأکید بر اینکه رشوه، اختلاس، تصمیمات غلط و فساد در بدنه دولت وجود دارد و دولت هم به خوبی می داند، افزود: اما مردم باید به درستی انتقاد کنند و به سخنان نامربوط و غلط دشمنان جمهوری اسلامی ایران در غرب و آمریکا توجه نکنند و آشوب و اغتشاش بپا نکنند.

این عالم ربانی تصریح کرد: در کشوری اسلامی که شهدای بسیار زیادی دارد و خانواده های شهدای زیادی در آن زندگی می کنند نباید فساد وجود داشته باشد.

امام جمعه شهرستان کردکوی با بیان اینکه ما متعهد به دین هستیم و نباید مفاسد داشته باشیم، تصریح کرد: همچنین باید دارای مردمی به دور از فساد، اسراف، حرف ها و سخنان غلط باشیم و از اغتشاش و آشوب بپرهیزیم.

حجت الاسلام شاعری تصریح کرد: مردم ما از اسزاف بپرهیزند و تلاش کنند جامعه خود را از اسراف دور کنند.

ایران اسلامی به جزیره ثبات معروف است/مردم باید انتقادات خود را به روش مناسب و درست بیان کنند

وی با اذعان بر اینکه امروز ایران اسلامی به جزیره ثبات معروف است، اظهار داشت: اروپا، آمریکا، اسرائیل و عربستان نسبت به این جزیره ثبات حساس هستند و بدنبال این هستند تا این جزیره ثبات را ناامن کنند.

امام جمعه شهرستان کردکوی با اشاره به اغتشاشات و درگیری های اخیر توسط عده ای سودجو در کشور گفت: مردم ما باید انتقادات خود را به روش مناسب و درست بیان کنند و با اعمال نادرست خود آب به آسیاب دشمن نریزند.

شاعری خاطرنشان کرد: عده ای با حمایت های آمریکا، اسرائیل، اروپا و عربستان در کشور آشوب بپا کردند و به اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد کردند و دشمن شاد کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها