خبرهای داغ:

یادواره «ساکنان حرم ستر و عفاف ملکوت» در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود

یادواره طلاب شهیده و تجلیل از مادران، همسران و دختران شهدای روحانی استان قم در جامعه‌الزهرا (س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۱۸۹۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
یادواره «ساکنان حرم ستر و عفاف ملکوت» در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یادواره طلاب شهیده و تجلیل از مادران، همسران و دختران شهدای روحانی استان قم با عنوان «ساکنان حرم ستر و عفاف ملکوت» روز یکشنبه، ۱۷ دی ماه در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.

این همایش با مشارکت ستاد کنگره شهدا و ایثارگران استان قم، جامعه‌الزهرا (س)، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم برگزار می‌شود.

این یادواره از جمله ویژه برنامه‌های نخستین کنگره یک هزار شهید روحانی استان قم است که با حضور اقشار مختلف مردم در روز ۹ دی ماه آغاز به کار کرد و تا ۱۹ دی ماه به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

هدف از برگزاری این همایش را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای روحانی استان قم و همچنین تجلیل و از خانواده شهدای روحانی است و جامعه‌الزهرا (س) میزبان خانواده معظم شهدا، اساتید و طلاب در یادواره طلاب شهیده و تجلیل از مادران، همسران و دختران شهدای روحانی استان قم، در نهمین روز این دهه است.

آیت‌الله احمد عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سیدحسن ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا (س) از جمله سخنرانان این مراسم هستند، همچنین مدیحه‌سرایی حاج عباس حیدرزاده و بیان خاطرات توسط خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

این یادواره روز یکشنبه، ۱۷ دی ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ در تالار بیداری اسلامی این مؤسسه برگزار می‌شود.
ارسال نظرات