استاندار مرکزی در بازدید از شرکت کمباین سازی ایران تاکید کرد:

پیگیر توقف تولید کمباین در طرح جایگزینی

استاندار مرکزی در بازدید از شرکت کمباین سازی ایران در اراک گفت :این شرکت تنها واحد صنعتی است که صنعت و کشاورزی را توامان پوشش می دهد و با وجود مشکلاتی که با آن مواجه بوده، برخی مباحث کارگری و مشکلات پرداخت حقوق که مبتلابه کارخانجات و صنایع استان است را ندارد.
کد خبر: ۸۹۷۲۰۳۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، آقازاده استاندار مرکزی در بازدید از شرکت کمباین سازی ایران در اراک گفت : این شرکت تنها واحد صنعتی است که صنعت و کشاورزی را توامان پوشش می دهد و با وجود مشکلاتی که با آن مواجه بوده، برخی مباحث کارگری و مشکلات پرداخت حقوق که مبتلابه کارخانجات و صنایع استان است را ندارد.

وی افزود : اجرای توافقنامه طرح جایگزینی کمباین های فرسوده در دستور کار خواهد بود و مکاتبات لازم با دستگاه های ذیربط دولتی و کمیسیون مربوطه در مجلس دنبال خواهد شد تا از توقف تولید در این شرکت جلوگیری شود.

آقازاده ادامه داد : اجرای این طرح سرمایه ای 250 میلیون دلاری را برای کشور بهمراه خواهد داشت چراکه سالانه 880 هزار تن ریزش غلات در جریان برداشت محصول در کشور صورت می گیرد که ارزش این غلات هدر رفته معادل 8 سال تولید کمباین سازی است.

استاندار استان مرکزی تصریح کرد: در بخش کارگری طی دو سال اخیر از 250 نفر کارگر بازخرید شده 155 نفر به کار بازگشته اند که موفقیت بزرگی است و باید برای بازگشت حدود 100 نفر باقیمانده و افزایش جذب نیرو تلاش شود

ارسال نظرات