خبرهای داغ:
امام جمعه گیلانغرب:

غفلت از دشمن همواره بسترساز فتنه خواهند بود

امام جمعه گیلانغرب گفت: اگرمدیرانی که همه امکانات کشور در اختیار انهاست با درک درست واقعیات جامعه، گرفتاریهای مردم رابا نگاهی فرا جناحی و صرفا دلسوزانه پیگیری کنندقطعا دشمنان همیشه ناکام خواهند بود.
کد خبر: ۸۹۷۲۳۸۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، حجت الاسلام خاص امیری در خطبه های نماز جمعه مصلی مسجد جامعه شهرستان ضمن تشکر و  تقدیر از حماسه حضور مردم ایران اسلامی و مردم دومین شهر مقاوم کشورگیلانغرب همیشه در صحنه  در حماسه 9 دی و 13 دی ماه به فرامین رهبر معظم انقلاب در حوزه برنامه های دشمن در سه حوزه کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت اشاره کرد و ابراز داشت : مردم و مسوولان کشور ما بایددر برابر فتنه ها همواره  به هوش باشند .

هدف کوتاه مدت دشمن در کشور بر هم زدن  امنیت عمومی است

 

وی تصریح کرد: هدف کوتاه مدت دشمن  بر هم زدن  امنیت کشور  است وبحمدلله  با هوشیاری ملت  و رهبر معظم انقلاب  و نیروهای انقلاب و اسلام این ارزو را به خود به گپور  می برند.

 

خطیب نماز جمعه گیلان غرب ابراز داشت: دشمن  به خاطر شکستهای اخیر  در منطقه  به دنبال  آشوب و فتنه  در داخل کشور است و برای تحقق این هدف شوم خود هر روز مترصد فرصتی  و در فکر نقشه ای خصمانه است.

 

وی  به امنیت موجود در داخل کشور  اشاره داشت و گفت : این افتخاری بزرگ است که جمهوری اسلامی ایران  در منطقه ای پر تنش و اشوب  و نا ارامی همچون جزیره ای امن و امان است.

 

حجت الاسلام امیری به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ضروت هوشیاری در برابر دشمنان اشاره کرد و ابراز داشت: معظم له از اول انقلاب  به خصومت ورزی استکبار  در برابر انقلاب و ملت ازاده  ایران اسلامی انذار دادند و باید گفت که محصول پلید غفلت همین فتنه ها هستند که ممکن است قوام ف انسجام و اتحاد یک ملت را با چالش جدی مواجه کنند .

 

امام جمعه گیلان غرب گفت: اگرچه غفلت از توطئه و نیرنگ و فتنه ها برای همه اقشار  و احاد مردم خطر ناک است اما بزرگان، خواص و نخبگان جامعه بویژه  مسئولان و مدیران  شاکله مهمتری هستند که در معرض چنین اسیبی هستند.

وی خطاب به مدیران و کارگزاران جامعه تصریه کرد: جامعه ای روبرشد و توسعه و ترقی خواهد بود  که مدیرانش با داشتن تعهد  و تخصص توام  خود را خادم  دلسوز و بی منت مردم دانسته و در مقام عمل نیز  با پرهیز از هرگونه غفلت ضمن رصد توطئه دشمنان و بدخواهان ملت و نظام  بر سرمایه های اجتماعی به ویزه اعتماد و اطمینان مردم  بیفزاید.

مسئولان واقعیات جامعه از جمله دغدغه و گرفتاریهای مردم را فراموش نکنند

حجت الاسلام  خاص امیری در ادامه به عوامل غفلت اشاره کرد و گفت: دست کم گرفتن دشمن، خوش بینی و خوشذوقی در برابر دشمنان اعتماد به دشمن  و بی تعهدی و بی مسئولیبتی از مهمترین مولفه های غفلتند که حتی امام علی (ع) هم به انها تاکید فرموده اند.

 

وی گفت: اعتماد به دشمن  و خوشبینی و خوشخیالی در کنار سایر عوامل همواره به غبار فتنه دامن زده اند.

 

امام جمعه گیلانغرب افزود: اگر مدیران  و خواص  که همه امکانات  کشور در اختیار انهاست  با درک درست واقعیات جامعه  بویژه  مشکلات و گرفتاریهای  مردم  که دغدغه  ولی امر مسلمین هم  هست صادقانه با نگاهی فرا جناحی و صرفا دلسوزانه پیگیری نمایند قطعا دشمنان با هر نقشه ای  که بخواهند به کانونهای تصمیم ساز نفوذ کنند هرگز موفق نخواهند شد.

مردم با بصیرت در 13 دی ماه با انسجام خود تو دهنی محکمی به دهان اغتشاشگران زدند

 خطیب نماز جمعه گیلانغرب به اتفاقات اخیر و اقدام محکوم شده اغتشاشگران در برخی شهرهای کشوراشاره کرد و گفت: در این اغتشاشات عده ای فریب خورده ، بی بصیرت و عوامل دشمن و کسانی که آب در آسیاب دشمن می ریختند  اقدام به اتش زدن اماکن عمومی، مساجد و حسینیه ها، اتش زدن پرچم کشور عزیزمان ایران و کشتن افرادی بی گناه از هموطنان کردند  که مردم همیشه بیدار و بصیر ایران اسلامی در حرکتی منسجم و حماسی جوابی دندان شکن  به اغتشاشگران دادند.

وی اظهار داشت: امید است برخی غفلت زدگان داخلی و الودگان به قدرت و ثروت  و بازی خوردگان  عالم سیاستکه با عملکرد خود از طرفی باعث امیدواری دشمنان خارجی  ملت ایران  و از طرفی با سیاه نمایی  و خودباختگی  دلسردی و نا امیدی مردم را دامن زدند به خود امده  و منافع  و مصالح ملی  و استحکام وحدت  و انسجام عمومی پیرامون منویات رهبر معظم انقلاب بی اندیشند.

ارسال نظرات