خبرهای داغ:
مبلّغ نیرو‌های بسیج مردمی عراق

مبارزه با گروه‌های مقاومت در اصل دشمنی با جمهوری اسلامی است

مدیر پژوهشگاه حکمت عقلی و یکی از مبلغان نیرو‌های بسیج مردمی عراق گفت: مبارزه با گروه‌های مقاومت در منطقه در اصل دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۷۲۵۲۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴
حجت الاسلام «عدنان الحسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: نقشه‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با جنگ تحمیلی آغاز شد و سپس با ورود آمریکا به خاور میانه و محاصره اقتصادی آن و مبارزه با نیرو‌های مقاومت عراق و سوریه و فلسطین ادامه پیدا کرد.
وی افزود: دشمنان همچنان با راه اندازی انقلاب‌های رنگی و اغتشاشات و درگیری ها، استراتژی و دشمنی خود را ادامه می‌دهند.
مدیر پژوهشگاه حکمت عقلی افزود: اغتشاشات اخیر با برنامه ریزی آمریکا و حمایت مالی عربستان اتفاق افتاد و مرکز مدیریت عملیات آنان در اربیل عراق تشکیل شده بود.
الحسینی خاطرنشان شد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تاسیس خود تا کنون به یکی از کشور‌های مهم در مقابله با استکبار بوده و هست و یکی از حامیان خط مقاومت در منطقه تبدیل شده است.
مبلغ نیرو‌های بسیج مردمی عراق ادامه داد: این گونه حوادث که در هشت سال گذشته نیز تجربه آن بدست آمد، غیر از اتحاد و همدلی مردم، چیز دیگری را به دنبال نخواهد داشت و شاهد آن بودیم که هم در ۹ دی سال ۸۸ و هم در ۱۳ دی سال ۹۶ چگونه مردم به پای صحنه آمدند و از آرمان‌های خود دفاع کردند.
الحسینی با بیان اینکه دو هفته قبل انیمیشنی در فضای مجازی پخش شد و حاکی از ورود ارتش عربی به رهبری عربستان به میدان آزادی تهران و به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی می‌شد، گفت: پس از انتشار این کلیپ ما شاهد بودیم که این درگیری‌ها در ایران بصورت هدفمند، اجرا شد.
وی انحراف جنبش‌های بیداری اسلامی در کشور‌های عربی را هدف امنیت رژیم صهیونیستی دانست و گفت: استکبار به دنبال از بین بردن اصل نظام است و مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها را ابتدا برای شعله ور کردن فتنه و فریب عوام می‌دهند.
الحسینی تاکید کرد: نقشه‌های زیادی را دشمن برای از بین بردن این نظام در آینده خواهد داشت.
مدیر پژوهشگاه حکمت عقلی در ادامه سیاست استراتژی رئیس جمهور آمریکا را، دخالت در امور داخلی دیگر کشور‌ها دانست و گفت: ایجاد روابط حسنه کشور‌های عربی با رژیم اشغالگ قدس یکی دیگر از برنامه‌های استکباری در منطقه خاورمیانه است.
ارسال نظرات