فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

دشمن بداند تا با پشتیبانی ملت ایران انقلاب آسیب نمی‌بیند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: دشمن بداند تا زمانی که مردم در صحنه هستند آسیبی به این نظام و انقلاب وارد نمی‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۲۹۴۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به حوادث روزهای اخیر در کشور گفت: اگرچه حوادث اخیر بر وجهه کشور در عرصه بین‌المللی تأثیر منفی داشت اما با توکل بر خدا و پشتیبانی ملت از نظام و انقلاب آسیبی به انقلاب اسلامی نخواهد رسید.

وی افزود: اگر اقتصاد مقاومتی به درستی اجرا می‌شد بسیاری از مشکلات ما حل شده بود. سرعت و ابتکار در اقتصاد مقاومتی مهم است، اینکه تصمیمی بعد از سه سال اجرا شود به کشور ضرر می‌زند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با تاکید بر نقش فرمانداران در موضوع اقتصاد مقاومتی افزود: فرمانداران نماینده دولت در شهرستان‌ها هستند و باید مشکلات را حل کنند.

 پاسدار رضایی با تاکید بر اینکه یکی از آسیب‌های اغتشاشات اخیر در بُعد اقتصادی است، گفت: تمام نگرانی ما در خصوص حوادث اخیر متوجه سرمایه‌گذاری‌ها و اشتغال است، این حوادث بر این دو موضوع تاثیر منفی خواهد داشت.

 ی یکی از عوامل در بروز حوادث اخیر را منفی نشان دادن عملکرد دولت و مجلس دانست و افزود: عملکرد نامناسب برخی مسئولان باعث شده مردم به همه شبهه پیدا کنند، عملکردها هم آن‌گونه که باید نبوده و این باعث شده با کوچک‌ترین حرکت چنین اتفاقاتی رخ دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات