خبرهای داغ:
رئیس شبکه بهداشت و درمان سنقروکلیایی خبر داد؛

ویزیت و توزیع دارو رایگان در روستاهای سنقر

رئیس شبکه بهداشت سنقروکلیایی گفت: پزشکان متخصص ساکن سنقروکلیایی‌، برای نخستین‌بار در استان کرمانشاه، راهی تمامی روستاهای صعب‌العبور شده و علاوه بر توزیع رایگان دارو‌، روند درمان‌ جدی روستائیان را مورد آمایش قرار می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۷۲۹۷۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, دکتر زینب یاوری اظهار داشت: پزشکان متخصص ساکن سنقروکلیایی‌، برای نخستین‌بار در استان کرمانشاه، راهی تمامی روستاهای صعب‌العبور شده و علاوه بر توزیع رایگان دارو‌، روند درمان‌ جدی روستائیان را مورد آمایش قرار دادند.

 

به گفته رئیس شبکه بهداشت سنقروکلیایی، این پزشکان در قالب سه تیم تخصصی 12 نفره در تخصص‌های قلب و عروق‌، مغز و اعصاب و اعصاب و روان به بیماران نیازمند روستایی خدمات ویژه پزشکی ارائه دادند.

 

وی با بیان اینکه به‌زودی سایر تخصص‌ها نظیر زنان و زایمان‌، داخلی و جراحی‌های کوچک در مراکز بهداشت روستایی انجام می‌شود، گفت: در مجموع بیش از یک‌هزار و 500 بیماردر این مناطق مورد معاینه قرار گرفتند.

 

وی از ادامه این خدمات‌رسانی مستمر تا زمان آمایش و تشکیل پرونده تخصصی تمامی بیماران روستایی خبر داد و اضافه کرد: سنقروکلیایی دارای 220 روستاست که قریب به 50 روستای آن صعب‌العبور است.

ارسال نظرات