خبرهای داغ:
گفتگوی«بسیج» با کار آفرینی بسیجی پاوه ای مطرح شد

راه اندازی کارگاه بسته بندی رب انار

جوان کار آفرین بسیجی حوزه مقاومت بسیج شهید سیفی سپاه ناحیه پاوه با راه اندازی کارگاه بسته بندی رب انار در شهرستان اقتصاد مقاومتی را معنا کرد.
کد خبر: ۸۹۷۳۰۳۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

بسیجی کار آفرین  پاوه ای در گفتگو با خبرگزاری بسیج از پاوه اظهار داشت: اینجانب سید نورالدین حسینی بسیجی فعال پایگاه شهید محمودی خانقاء حوزه شهید سیفی چورژی می باشم با توجه به این که از شغل آزاد برخوردار بودم کار تولید  را ترجیح دادم، و استارت کار را زمانی شروع کردم که فرمانده حوزه شهید سیفی چورژی  سرهنگ پاسدار مربوط فرزد در کارگاهی که تحت عنوان راه اندازی مشاغل وکسب و کار خانگی و همچنین پرورش بسته بندی رب انار و... برای بسیجیان در سطح پایگاه برگزرار کرده بود شروع و پس از آن به مسئول بسیج سازندگی سپاه پاوه مراجعه  و با دریافت 15 میلیون وام اشتغالزایی اقدام به خرید دستگاه بسته بندی رب انار کردم.

 

وی در ادامه افزود: با کمک این وام توانسته ام برای اولین بار در شهرستان پاوه بسته بندی رب انار را از روش سنتی به صنعتی با رعایت کامل مسائل بهداشتی روانه بازار نمایم و با توجه به ظرفیتی که این دستگاه دارد می توانم  در طول روز 500 الی 600 بطری رب انار را بسته بندی کنم که علاوه برخودم برای سه نفر دیگر نیز اشتغالزایی داشته باشم.

 

 حسینی در توصیه ای به جوانان شهرستان پاوه اظهار داشت:  مشاغل کاذب اگر چه دارای سودی موقت می باشد ولی به هیچ عنوان به اندازه طرح های اقتصاد مقاومتی ارزش نداشته چون با این کار علاوه بر امرار معاش خود می توانیم افرادی رابه کار مشغول وسبب رزق وروزی آنان شویم ومهم تر از این به عنوان یک فرد ایرانی در تحقق اقتصاد مقاومتی بنا بر منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) نقش بسزایی داشته باشیم.

 

ارسال نظرات