خبرهای داغ:
آیت الله علوی گرگانی مطرح کرد

لزوم نظارت بر عملکرد مدرسین حوزه

این مرجع عالی‌قدر گفت: اگر مجمع یک نظارت خاصی بر اساتید حوزه داشته باشد تا مدرسین از چارچوب مقررات این مجمع رد شده و سپس به طلاب آموزش دهند توانسته‌اند یک اقدام بسیار مطلوب انجام دهند.
کد خبر: ۸۹۷۳۰۷۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید محمد علوی گرگانی در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با اشاره به اینکه همه مردم باید از فرمایشات اهل بیت(ع) در کارهایشان استفاده کنند، اظهار کرد: این مجمع توانسته است یک ارتباط مطلوب میان مراجع و مقام معظم رهبری با طلاب را برقرار کند و ارتقای این مجمع به نفع تمام مراجع و طلاب است.

وی ادامه داد: اگر مجمع یک نظارت خاصی بر اساتید حوزه داشته باشد تا مدرسین از چارچوب مقررات این مجمع رد شده و سپس به طلاب آموزش دهند توانسته‌اند یک اقدام بسیار مطلوب انجام دهند زیرا متاسفانه در مواردی افرادی که هنوز خودشان به آموزش نیاز دارند و اصول پایه را نمی‌دانند به آموزش دیگران می‌پردازند.

این مرجع عالی‌قدر با بیان اینکه مراجع تقلید باید به میزان توان خود اعضای این مجمع و حوزه را حمایت کنند، خاطرنشان کرد: در این دوره باید افراد مکمل دوره‌های قبل بوده و از تجربیات سایر افراد استفاده کنند تا به نتایج مطلوب‌تری دست یابند.

ارسال نظرات