خبرهای داغ:
در دانشگاه رازی کرمانشاه صورت گرفت؛

برگزاری جلسه هماهنگی دومین کنگره شهدای دانشجو در کرمانشاه

جلسه هماهنگی دومین کنگره شهدای دانشجو و قرارگاه راهیان نور بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در دانشگاه رازی برگزارگردید.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۷۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمانشاه، معاون امور فرهنگی دانشگاه رازی در نشست همفکری مسئولان دانشگاه و بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در خصوص برنامه‌های اردوهای راهیان نور و کنگره شهدای دانشجو اظهار داشت: امیدواریم این جلسات منجر به تصمیماتی شود تا بخشی از دین بزرگی که شهدا به گردن ملت و کشور دارند، ادا شود.

 

دکتر علی اکبر محسنی با اشاره به برگزاری هرساله اردوهای راهیان نور دانشجویی، افزود: شرح وظایف دانشگاه‌ها و دستگاه‌های مختلف در رابطه با کنگره شهدای دانشجو تبیین شود.

 

معاون امور فرهنگی دانشگاه رازی افزود: قرارگاه نیز بر اساس پتانسیل‌ها و امکانات دانشگاه‌ها به هر دانشگاهی یک هفته فرصت دهد تا تقسیم‌کاری در بحث برگزاری اردوهای راهیان نور انجام شود.

 

در ادامه دکتر تورج زینی وند مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه رازی نیز در این جلسه اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود اگر دبیرخانه کنگره شهدای دانشجو در دانشگاه رازی ایجاد می‌شود و تولید محتوایی نیز از طریق این دبیرخانه به سایر دانشگاه‌ها ارسال شود و در حقیقت تغذیه فکری از طریق دبیرخانه دانشگاه رازی صورت بگیرد.

 

دکتر زینی وند با اشاره به اینکه دانشگاه رازی در بحث ارائه پایان‌نامه‌های مرتبط با موضوعات دفاع مقدس، فعالیت خوبی دارد، گفت: پیشنهاد می‌شود در خصوص تولید محتوا برای کنگره شهدای دانشجو با محوریت دانشگاه رازی انجام گیرد تا موازی‌کاری به وجود نیاید‌ و به سایر دانشگاه‌ها در این زمینه اطلاع‌رسانی شود.

 

 

 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات