خبرهای داغ:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان قشر دانشجو یک ضرورت است

رئیس دانشگاه رازی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان قشر دانشجو، گفت: امیدواریم توفیق میزبانی اجلاسیه کنگره شهدای دانشجو را داشته باشیم و معاونت فرهنگی دانشگاه رازی نیز در این راستا اقدامات مطلوب و ارزشمندی را پیگیری می‌کند.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۸۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، رئیس دانشگاه رازی، در نشست همفکری مسئولان دانشگاه و بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در خصوص برنامه‌های اردوهای راهیان نور و کنگره شهدای دانشجو اظهار داشت: امیدواریم این جلسات بهره و توشه آخرتی برای همه ما باشد و با همفکری هم، نام شهدا را در دانشگاه به نحو شایسته‌ای حرمت‌گذاریم.

 

دکتر محمد ابراهیم اعلمی آل آقا  با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان قشر دانشجو، گفت: امیدواریم توفیق میزبانی اجلاسیه کنگره شهدای دانشجو را داشته باشیم و معاونت فرهنگی دانشگاه رازی نیز در این راستا اقدامات مطلوب و ارزشمندی را پیگیری می‌کند.

 

وی افزود: کار احداث یادمان شهدای دانشگاه رازی به پایان می‌رسد و می‌توانیم در اسفندماه آیین افتتاح را داشته باشیم.

 

این مسئول خواستار تدوین و نصب تصاویر شهدای دانشگاه رازی در محوطه یادمان شهدای دانشجو شد و گفت: امیدواریم با همفکری شایسته، جلوه مناسبی در برکت خون شهدا و مسیری که این عزیزان برای هموار نمودن انقلاب فراهم کردند، داشته باشیم.

 

اعلمی آل آقا به اردوهای راهیان نور دانشجویی اشاره کرد و افزود: این اردوها هرساله برگزار می‌شود و تأکید شده که دانشجویانی که تاکنون  به مناطق عملیاتی نرفته‌اند، اعزام شوند.

ارسال نظرات