خبرهای داغ:

توزیع 15 هزار بسته غذایی در ثلاث باباجانی

بهروز امینی از توزیع 15000 هزار بسته غذایی در پک غذایی مرحله دوم جمعیت هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۳۲۲۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مشاور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در شهرستان ثلاث باباجانی از توزیع مرحله دوم پک غذایی جمعیت هلال احمر خبر داد.

 

بهروز امینی گفت: ان شاء الله از اویل هفته آینده پک غذایی مرحله دوم در شهرستان ثلاث باباجانی به مردم زلزله زده اهداء می گردد .

 

امینی افزود : تعداد 15000 هزار بسته غذایی در مرحله دوم بین زلزله زدگان شهری و روستای توزیع می گردد.

 

مسئول ستاد بحران هلال احمر در شهرستان ثلاث باباجانی عنوان کرد: هم اکنون بسته های غذایی در حال بسته بندی هستند و در این مرحله خانوارها به صورت دقیق تری پایش خواهند شد.

 

وی خاطرنشان کرد: برای توزیع این بسته ها دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها با توجه به جلسات پی در پی در جریان نحوی توزیع بسته ها قرار گرفته اند.

 

مشاور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در شهرستان ثلاث باباجانی گفت: این بسته های به صورت دهستانی تقسیم خواهد شد و در هر روز تعدادی روستاهای مشخص از دهستانی مشخص بسته های غذایی را تحویل می گیرند و بر اساس دفترچه بین اهالی روستا تقسیم می کنند.

 

امینی در پایان از همراهی و همدلی دهیاران، شوراها و معتمدین روستایی و شهری که در امر امداد رسانی در توزیع کمک های حمایتی به زلزله زدگان به عنوان داوطلب به صورت شبانه روزی تلاش و کوشش کرده اند تقدیر و تشکر می کنیم .

ارسال نظرات