امام جمعه موقّت وحدتیه:

اقامه نماز جمعه در کشور از بزرگ ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقّت وحدتیه گفت: اقامه نماز جمعه در کشور از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که اقامه این فریضه نقش مهمی در پیوند میان مردم و نظام اسلامی، تبیین مسائل دینی و گسترش ارزش های انقلاب اسلامی داشته است.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۴۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام سید باقر حسینی با اشاره به اهمیّت ذکر و یاد خداوند در همه اعمال اظهار کرد: از آن جایی که عوامل غفلت زدگی در زندگی انسان‌ها بسیار فراوان و وسوسه‌های شیطانی از هر طرف در کمین انسان است برای مبارزه با آن راهی جز یاد خداوند نیست که انجام این کار آثار و برکات زیادی به همراه دارد.
وی تصریح کرد: آرامش دل، نیکو شدن اعمال، ایجاد دژ مستحکم در برابر شیطان و تبدیل شدن گناهان به حسنات از آثار و برکات ذکر و یاد خداوند متعال می‌باشد که یاد خداوند تنها این نیست که نام او را بر زبان داشته باشیم بلکه لازم است با تمام وجود متوجّه خدا و عظمتش باشیم و او را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانیم.
خطیب نماز جمعه وحدتیه در خصوص انتصاب رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز به برکت این نهاد مبارک، هر هفته در بیش از ۸۰۰ شهر کشور نماز جمعه برگزار می‌شود و از بزرگ‌ترین یادگار‌ها و دستاورد‌های اقلاب اسلامی و مام راحل عظیم الشان مساله اقامه نماز جمعه در سراسر کشور است.
حجت الاسلام حسینی هم چنین در دیدار مردم انقلابی قم در دیماه ۹۶ با رهبر معظم انقلاب بیان داشت:مهم‌ترین درس حادثه تاریخی ۱۹ دی در سال ۵۶ مردم قم، ایمان راسخ همراه با آگاهی و بصیرت برای عبور از مشکلات و ایستادگی در برابر دشمنان این نظام است و مصادیق این بصیرت اتحاد و همدلی و پیروی از ولایت فقیه است و ثابت شده است که این حرکت عظیم مردمی در مقابل توطئه دشمن با این نظم و بصیرت در هیچ جای دنیا مشاهده نمی‌شود.
ارسال نظرات