خبرهای داغ:

یادواره سردار شهید «احمد کاظمی» و شهدای محله مفتح قم برگزار شد+ تصاویر

یادواره سردار شهید «احمد کاظمی» و شهدای محله شهید مفتح قم به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید احمد کاظمی حوزه شهید رجایی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۴۵۰۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در یادواره سردار شهید «احمد کاظمی» و شهدای محله شهید مفتح قم، سردار «حسین کاجی» جانباز و راوی دفاع مقدس با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و دفاع مقدس می‌شود، اظهار می‌شود: شهید حججی که آوازه اش تمام جهان را پر کرده به فرمود: ه مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) حجت خداوند در مقابل همگان شد، می‌گوید: تمام زندگی من در شهید احمد کاظمی خلاصه شده و من از باب این شهید به اینجا رسیدم و با ایشان راه صد ساله را یک شبه رفتم.
 
یادواره سردار شهید «احمد کاظمی» و شهدای محله مفتح قم برگزار شد

وی افزود: یکی از شاخصه‌های زندگی امام خمینی (ره) ساده زیستی ایشان بود. امام (ره) در هنگام رحلت یک خانه استیجاری ۱۲۰ متری داشتند و شهید کاظمی و شهدای دیگر هم از امام (ره) الگو گرفتند و ساده زیست بودند.
کاجی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) هم مانند امام خمینی (ره) زندگی ساده‌ای دارند و یار و یاور محرومان و مستضعفان هستند.
وی در پایان افزود: با توجه به اتفاقات و حوادث اخیر در کشور و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اگر ما امام خود را نشناسیم و از ایشان پیروی نکنیم به بیراهه و گمراهی کشیده خواهیم شد.
شعرخوانی حماسی سید احمد حسین پور علوی برادر شهید علوی از شهدای عملیات کربلای چهار، نوحه خوانی حاج مهدی سلحشور و تقدیر از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا، دیگر بخش‌های این مراسم بود.
در یادواره شهید احمد کاظمی، امیرحسین مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و جمعی از بسیجیان حوزه ها و پایگاه های ناحیه نیز حضور داشتند.
یادواره سردار شهید «احمد کاظمی» و شهدای محله مفتح قم برگزار شدیادواره سردار شهید «احمد کاظمی» و شهدای محله مفتح قم برگزار شدیادواره سردار شهید «احمد کاظمی» و شهدای محله مفتح قم برگزار شد
یادواره سردار شهید «احمد کاظمی» و شهدای محله مفتح قم برگزار شدیادواره سردار شهید «احمد کاظمی» و شهدای محله مفتح قم برگزار شد
ارسال نظرات