خبرهای داغ:
به‌مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد؛

اجرای 110 برنامه فرهنگی ورزشی در ملایر

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر از اجرای 110 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان ملایر و بخش‌های تابعه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۴۵۸۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

اجرای 110 برنامه فرهنگی ورزشی در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، غلامحسن اکبری با اشاره به برنامه‌های ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در راستای تحقق و گسترش فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی در بین اقشار مختلف شهرستان ملایر و بخش‌ها و روستاهای تابعه بیش از 110 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت گرامیداشت یوم الله دهه مبارک فجر برگزار می‌شود .

وی جذب جوانان به ورزش و دوری جستن آنها از آسیب‌های اجتماعی، بلای خانمان‌سوز اعتیاد و... را ازاهداف اصلی این برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: تمام سعی و تلاش ما این است که بتوانیم جامعه‌ای سالم و دور از هر گونه بیماری و اعتیاد داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن بهمن ماه، ماه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با همکاری هیئت‌های ورزشی شهرستان ملایر و بخش‌های تابعه برنامه‌های فرهنگی ورزشی متنوعی پیش‌بینی و در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در دو بخش آقایان و بانوان و در تمام رده‌های سنی برگزار خواهد شد که امیدواریم در این راه بتوانیم خانواده‌ها را تشویق به ایجاد انگیزه برای جذب فرزندان خود به ورزش کنیم و با این کار ورزش را در سبد زندگی خود قرار دهند.

اکبری گفت: وظیفه ما این است که " خدمتگزاری خوب و دلسوزی برای عموم مردم و پشتیبان ولایت فقیه و ادامه‌دهنده راه عزیزانی باشیم که با نثار خون خود عزت و سربلندی و امنیت را برای این مرزو بوم به ارمغان آوردند .

وی یادآور شد: در این برنامه‌ها مسابقات متنوع در رشته‌های مختلف ورزشی و برنامه های فرهنگی در راستای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تمام اماکن ورزشی سطح شهرستان و بخش‌های تابعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات