اجرای کول‌گذاری 130 اصله درخت در منطقه نوارجنگلی

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: به منظور حفظ حیات درختان و جلوگیری از فساد و آبرسانی بهتر به درختان عملیات کول‌گذاری بیش از 130 اصله درخت در منطقه نوار جنگلی جنب استانداری اجرا گردید.
کد خبر: ۸۹۷۵۸۸۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، مرادعلی عباسی رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با بیان خبر فوق گفت: به منظور حفظ حیات درختان و جلوگیری از فساد و آبرسانی بهتر به درختان عملیات کول‌گذاری بیش از 130 اصله درخت در منطقه نوار جنگلی جنب استانداری اجرا گردید.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش عمر مفید درختان و افزایش شادابی و زیبایی درختان برشمرد و بیان کرد: نوارجنگلی شهر اراک دارای قدمت زیادی است که لزوم توجه به این گنجینه الهی بیش از گذشته احساس می‌شود و تاکنون عملیات بهسازی، شخم‌زنی، کودرسانی و جوانسازی این مناطق با کاشت نهال انجام شده و در حال اجرا می‌باشد و در جدیدترین اقدام طرح کول‌گذاری درختان به منظور آزادسازی طوقه درختان در حال اجراست.

عباسی در انتها تاکید کرد: در راستای ایجاد،توسعه و راه‌اندازی نوار جنگلی در استان به ویژه اراک تاکنون زحمات زیادی کشیده شده و در این بخش نیز هزینه‌های بسیار زیادی صورت گرفته که این مهم یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی بوده و باید تمام مردم و شهروندان در توسعه فضای سبز و نگهداری از آن سهیم باشند.

ارسال نظرات