مدیرعامل شرکت آذراب:

بازنشستگی نیروها چالش‌ عمده شرکت‌ «آذراب» است/رفع بخشی از مشکلات نیازمند اقدامات فرا استانی

مدیرعامل شرکت آذراب بابیان اینکه 340 نفر از کارکنان در آستانه بازنشستگی قرار دارند، گفت: موضوع بازنشستگی نیروها به بحرانی برای شركت بدل شده است.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۹۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شیخ‌زاده مدیرعامل شرکت آذراب در استاندار مركزی از این شركت گفت: حساب‌های این شرکت مسدود است و چنانچه منابع مالی به این شرکت تزریق شود صرف پرداخت معوقات و سنوات می‌شود.

وی افزود: آذراب توان انجام پروژه‌های بزرگ ملی را دارد و با حمایت می‌تواند موانع را پشت سر بگذارد و لازم است برای بازگشت شركت به چرخه تولید دستگاه اجرایی همكاری و حمایت‌های لازم را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آذراب تصریح کرد: بخشی از مشكلات شرکت فرا استانی بوده و باید برای رفع آن در سطح كلان تصمیم‌گیری شود.

شیخ‌زاده خواستار بخشودگی جرائم بیمه‌ای شركت شد و گفت: باوجود تلاش‌های 3 ماهه هنوز در این راستا به نتیجه مورد نظر نرسیده‌ایم و باید تمهیداتی در این راستا با كمک سازمان تأمین اجتماعی اندیشیده شود.

وی افزود: بدهی سررسید شده مانعی در مسیر دریافت ضمانت‌نامه برای شركت شده است و باید سازوكاری برای لحاظ نشدن معوقات و بدهی‌ها در صدور ضمانتنامه تعریف شود.

مدیرعامل شرکت آذراب تصریح کرد: شركت آذراب ماهانه سه میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان پرداختی مستمری دارد كه برای ٩٥٠ میلیون تومان آن امكان پرداخت دارد.

شیخ‌زاده بابیان اینکه 340 نفر از کارکنان در آستانه بازنشستگی قرار دارند، گفت: موضوع بازنشستگی نیروها به بحرانی برای شركت بدل شده است.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید در شرکت آذرآب چهار هزار تُن است ولی در بهترین شرایط تنها یک‌هزار و ٧٠٠ تُن تولید انجام گرفته است، در صورتی که اگر به ٧٠ درصد تولید در شرکت برسیم نیازی به واردات هیچ‌گونه برج و مخزنی به کشور وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات