فرمانده سپاه امام صادق (ع):

شاعر آئینه تمام نمای حماسه­ ها و خاطره­ هاست

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در اختتامیه ششمین کنگره سراسری شعر فرهنگ یاران پاسدار که با حضور معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در بندر بوشهر برگزار شد، گفت: شاعر آئینه تمام نمای حماسه­ ها و خاطره­ هاست.
کد خبر: ۸۹۷۶۴۹۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: یکی از آداب تاریخی و رسوم برآمده تاریخی بحث شعر و شاعری است که شعر آئینه­ ی روشن و پاک و تجلیل­ گر حماسه­ ها، پروازها و خاطره­ هاست.

وی تصریح کرد: بی تردید قرار گرفتن نام و شعر شاعران جوان در کنار پیشکسوتان و نامداران این عرصه فرصتی است تا جوانان عزیز با انگیزه و اعتماد به نفس بیش­ تر و بهره­ گیری از تجربه آثار ارزنده شاعران موفّق به سوی آفرینش آثاری ماندگار و تأثیرگذار قدم بردارند.

عضو شورای تأمین استان بوشهر تأکید کرد: شعری که با ادب آمیختگی مداوم دارد نتیجه تفکّر و تعقل شاعرانه در این سلوک راستین است و در واقع شاعر مبین اندیشه­ ای است که به درستی و یگانگی، ارزش­ هایی را که در مسیر الهی وجود دارد در قلمرو جامعه تبیین کرده و تعمیم می­ دهد.

این مقام مسئول خطاب به شاعران حاضر در این کنگره خاطرنشان کرد: سینه شما شاعران پاسدار مملو از شیفتگی و شور شیدایی بوده و شما در واقع جلوه­ گاه زیبایی و نمایشگاه رازهایی هستید که در قالب شعر ارزش­ های شهدا، جانبازان، آزادگان و انقلاب اسلامی را در نمایشگاه های مختلف به منصه ظهور می گذارید.

شاعر آئینه تمام نمای حماسه­ ها و خاطره­ هاست

فرمانده سپاه امام صادق (ع) افزود: اثر کار شما در ابعاد مختلف به ویژه در نسل جوان شورآفرین و تهییج کننده بوده و شور و شعف و عشق در دل جوان با اشعار شما به سمت خداوند متعال رشد می کند.

شاعر آئینه تمام نمای حماسه­ ها و خاطره­ هاست

سردار رزمجو اذعان کرد: شما علاوه بر پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی با تجلی استعدادهای خلاق و هنرآفرینی به وسیله اشعار خویش در راستای دفاع از موجودیّت انقلاب اسلامی، فرهنگ و اعتقادات اثربخشی دارید.

انتهای خبر/

ارسال نظرات