خبرهای داغ:
رئیس کمیته ورزش و جوانان دهه فجر استان کرمانشاه:

دهه فجر فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب است

رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و ولایت ‌فقیه است.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۹۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ارسلان حسینی  در نشست ستاد بزرگداشت این کمیته اظهار کرد: نقش ورزشکاران و قهرمانان و به خصوص جوانان در پیروزی نهضت عظیم امام راحل و انقلاب اسلامی بی‌بدیل بوده و هرگز از اذهان مردم کشور پاک نخواهد شد.

 

وی با اشاره به برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ایام دهه فجر گفت: برنامه‌های مختلفی در بخش جوانان، ورزش قهرمانی، همگانی و روستایی و عشایری با رویکرد فرهنگی و نشاط عمومی تدوین‌شده است که شامل دیدار با خانوادهش شهداء، برگزاری مسابقات کارکنان دولت، دانشجویی و دانش اموزی و المپیاد های ورزشی از جمله این برنامه هاست.

 

رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: حضور گسترده ورزشکاران در راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن و نماز عبادی سیاسی جمعه برگزاری همایش های کوهپیمایی، کوهنوردی، تیراندازی، والیبال، دو صحرانوردی و جشنواره بازی های بومی محلی «دا» و جشنواره اقوام از دیگر برنامه های شاخص این کمیته در این ایام الله است.

 

همچنین در این نشست نمایندگان دستگاههای اجرایی عضو این کمیته برنامه های خود را اعلام کردند.

ارسال نظرات