مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی:

اعزام 270 دانش‌آموز اراکی به مناطق عملیاتی جنوب/اولین گروه از مرحله سوم راهیان نور دانش‌آموزی استان مرکزی اعزام شد

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اولین گروه از سومین مرحله اعزام راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان اراک به استعداد 270 دانش آموزان پسر امروز اول بهمن‌ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۱۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی در حاشیه اعزام راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان اراک در گفتگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ راهیان نور را یکی از برنامه‌های اثربخش تربیتی دانست و گفت: راهیان ‌نور مبنای حرکت کشور برای پایه‌ریزی جبهه فرهنگی در میان نسل جوان است چراکه دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی در اردوهای راهیان نور باید با پیام ایثار و شهادت آشنا شوند.

وی افزود: کاروان‎های راهیان نور در سطح کشور به عنوان یک برنامه شاخص فرهنگی نقشی مهم در این مسیر دارند؛ هرساله نیز در همین راستا شاهد اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی از ابتدای سال تحصیلی تا پایان سال هستیم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: امروز اولین گروه از مرحله سوم راهیان نور دانش‌آموزی استان از شهرستان اراک عازم مناطق عمیلاتی جنوب شدند تا با ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس، ادامه دهنده سیره و آرمان‌های آنان در حفظ انقلاب اسلامی باشند.

سرهنگ پاسدار امینی تصریح کرد: این کاروان به استعداد 270 دانش‌آموز و عوامل اجرایی در قالب 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند تا به مدت سه روز از مناطق عملیاتی خرمشهر، شلمچه، اروند کنار، شوش، هویزه، فتح المبین، فکه، دهلاویه بازدید کنند.

وی با بیان اینکه بسته‌های فرهنگی برای شرکت‌کنندگان در طول این سفر معنوی در نظر گرفته شده است، گفت: مجموعه‌ای از دلنوشته‌ها و خاطرات دانش‌اموزان استان در قالب کتاب گردآوری و در اختیار دانش‌آموزان اعزامی قرار می‌گیرد تا از آن بهره لازم را کسب کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: تاکنون 6 هزار دانش‌آموز از استان به مناطق عملیاتی اعزام شده است که پیش‌بینی می‌کنیم با مساعد بودن شرایط آب و هوایی بیشتر از سهیمه ابلاغی امسال اعزام راهیان نور داشته باشیم.

سرهنگ پاسدار امینی خاطرنشان کرد: سومین مرحله از اعزام راهیان نور دانش‌آموزی خواهران نیز از اول اسفندماه آغاز خواهد شد، که باتوجه به حجم اعزامی از راهیان نور دانش‌آموزان دختر پیش بینی می‌کنیم 3 یا 4 گروه دیگر اعزام داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات